Gå til innhold

Chanel classic flap


amadine

Anbefalte innlegg

Ja,jeg hadde planer om å kjøpe meg en i caviarskinn hos Chanel i Brussel for en uke siden. Men der hadde de jo ikke noen av classic flap veskene på lager :(

Vet ikke om jeg skal reise noe mer i år, så derfor jeg lurte litt på å kjøpe på finn.no.

Ja, der er dager hvor de ikke har av en eller annen merkelig grunn. De er på ingen måte sjeldne lenger, har aldri skjønt det der. Hvis du finner en til grei pris kan du kjøpe på finn, men jeg hadde ikke gjort det hvis de forlangte like mye som i butikk. Jeg ville heller spart eller kjøpt ei annen dyr veske som man får tak i her til lands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare så irriterende at de ikke hadde den i brussel når jeg hadde gledet meg til å kjøpe den. Men men da blir det nok en london tur utover. Er det mulig å kontakte de forskjellige chanel butikkene i london og høre om de kan holde av vesker? Selger de chanel andre steder i london bortsett fra hos chanel butikkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke uvanlig at de er tom i både butikker og på fabrikken om det er en av de populære fargene man er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ringe/maile chanel i forkant og høre om de har inne og om de kan holde av til deg. Men det er veldig varierende service nivå på de som jobber der. Var i London for ett par uker siden og skulle ha en GST. Var først innom chanel i new bond street. Der var det totalt kaos og de hadde ingen ting... På selfrigdes hadde de godt utvalg. Så også ut som de hadde endel på harrods.. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Jeg får bare jakte videre. Ser ut som at det blir en London tur utover,ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan ringe/maile chanel i forkant og høre om de har inne og om de kan holde av til deg. Men det er veldig varierende service nivå på de som jobber der. Var i London for ett par uker siden og skulle ha en GST. Var først innom chanel i new bond street. Der var det totalt kaos og de hadde ingen ting... På selfrigdes hadde de godt utvalg. Så også ut som de hadde endel på harrods.. Lykke til

Kan jeg spørre hvor mye GST kostet? Ønsker meg den veska, og så ei på finn som solgte den til 16 000, men synes det var litt dyrt..

Anonym poster: 53636f3fda5700203cd65898c1c97b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvor mye GST kostet? Ønsker meg den veska, og så ei på finn som solgte den til 16 000, men synes det var litt dyrt..

Anonym poster: 53636f3fda5700203cd65898c1c97b3c

Betalte rett under 15 for den vanlige, kjøpte den store i høst da betalte jeg litt over 15. Man får ikke kjøpt chanel i Norge så derfor går de ofte til gode priser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte rett under 15 for den vanlige, kjøpte den store i høst da betalte jeg litt over 15. Man får ikke kjøpt chanel i Norge så derfor går de ofte til gode priser

Takk for svar :) vet man ikke får tak i i Norge, men synes fortsatt det er drøyt å selge til mer enn butikkpris.. Da venter jeg heller til jeg skal på ferie, så får jeg rett fra butikk og ;)

Anonym poster: 53636f3fda5700203cd65898c1c97b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Bare så irriterende at de ikke hadde den i brussel når jeg hadde gledet meg til å kjøpe den. Men men da blir det nok en london tur utover. Er det mulig å kontakte de forskjellige chanel butikkene i london og høre om de kan holde av vesker? Selger de chanel andre steder i london bortsett fra hos chanel butikkene?

Det skal være fint mulig å sende mail og ringe før du drar, så lenge de ikke blir bedt om å holde av vesken i flere dager. Burde gå greit dagen før? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være fint mulig å sende mail og ringe før du drar, så lenge de ikke blir bedt om å holde av vesken i flere dager. Burde gå greit dagen før? :)

Ja,eller et par dager i forveien. Må jo rekke å bestille flybilletter først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...