Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor mye det koster for en chanel classic flap bag caviar skinn i europa om dagen? Tenker på i Tyskland,Belgia eller Nederland.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I september betalte Professoren her omtrent 26 000kr for en jumbo, og 23 000kr for en medium. Men du bør ta høyde for at de har steget, de liker å øke prisene.

Skrevet

Jeg kjøpte en ny GST i helgen, den kostet det samme som den forrige gjorde i oktober...

Skrevet

Ja det er lurt å kjøpe et stykke sydd lær til samme prisen som en bra bruktbil.

• Liker 3
Skrevet

Ja det er lurt å kjøpe et stykke sydd lær til samme prisen som en bra bruktbil.

Ja, det er like lurt som å bruke 23.000 på alkohol og røyk i året.

• Liker 4
Skrevet

Det gir ihverfall kos og hygge, det gjør vel ikke en veske........

Skrevet (endret)
:) Endret av amadine
  • Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hvor mye ville dere gitt for en brukt classic flap veske som er 2-3 år? Som selges på f.eks finn.no..

Skrevet

Hvor mye ville dere gitt for en brukt classic flap veske som er 2-3 år? Som selges på f.eks finn.no..

Kommer an på tilstand.. Jeg ville helst ikke betalt mer enn 15 000. Max 18 000, men da skulle den vært perfekt.

Skrevet (endret)

slettet

Endret av amadine
Skrevet

Jeg ser en annonse som ligger ute nå hvor selger ønsker 26.000 for veska. Bare jeg som synes det var i overkant mye?

Skrevet

Jeg ser en annonse som ligger ute nå hvor selger ønsker 26.000 for veska. Bare jeg som synes det var i overkant mye?

Altfor mye. 26 000 er ny pris, den veska er fra 2010 og brukt. Det kan også være at hun fikk igjen tolla slik at hun i praksis har betalt enda mindre. Fullstendig galskap.

Skrevet

Altfor mye. 26 000 er ny pris, den veska er fra 2010 og brukt. Det kan også være at hun fikk igjen tolla slik at hun i praksis har betalt enda mindre. Fullstendig galskap.

Hva synes du om veska ho selger? Hvor mye ville du eventuelt betalt?

Skrevet

Er det noen her som ville byttet en butikkopplevelse hos Chanel for noen 500-lapper og fått herligheten i posten? Ikke jeg.

Eimen av luksus er long gone om jeg ikke er i butikken, titter, får hjelp, betaler og venter på at de skal pakkes, og får drikke mens jeg venter om jeg ønsker det... Kanskje dette bare er meg. Jeg venter heller ett år, til jeg får råd.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Hva synes du om veska ho selger? Hvor mye ville du eventuelt betalt?

Jeg er veldig enig med Wonders, det er noe helt spesielt å kjøpe dem i butikk. Jeg ville betalt en god del mindre for ei brukt veske.

Jeg klarer ikke å se om det er medium eller jumbo, de kostet uansett henholdsvis ca. 23 000 og 26 000 i Paris i September 2012. Når du kjøper den i utlandet får du tilbake tolla. Denne har tydelige skrapemerker inni. Nå skal det sies at de lett får det, men jeg foretrekker at det er jeg selv som har laget dem. Jeg ville ikke gitt mer enn 16 000/18 000. Om hun burde fått mer får så være, jeg kjenner bare at jeg selv ikke ville gjort det.

Merk også at det kan være lurt å gå for en i Caviar-skinn, spesielt hvis den er stor og utsatt for skade. At den er vanskelig å få tak i er bare tull, det er en av de vanligste modellene.

Endret av Professor Orm
  • Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Det gir ihverfall kos og hygge, det gjør vel ikke en veske........

Røyk gir lungekreft og alkohol gir deg dårlig helse det også. En dyr veske kan man ha hele livet og selge til en fin pris den dagen man går lei :)

Skrevet

Røyk gir lungekreft og alkohol gir deg dårlig helse det også. En dyr veske kan man ha hele livet og selge til en fin pris den dagen man går lei :)

Helt enig :) Jeg svarte denne personen med at jeg heller sitter på gamlehjemmet med en chanel veske enn med kols og skrumplever. Men synes kommentaren var litt for hard kost så jeg slettet den,hehe..

Skrevet

Er det noen her som ville byttet en butikkopplevelse hos Chanel for noen 500-lapper og fått herligheten i posten? Ikke jeg.

Eimen av luksus er long gone om jeg ikke er i butikken, titter, får hjelp, betaler og venter på at de skal pakkes, og får drikke mens jeg venter om jeg ønsker det... Kanskje dette bare er meg. Jeg venter heller ett år, til jeg får råd.

Jeg kan skjønne at det er noen eget ved å gå inn på chanel og kjøpe vesken. Jeg var innom Chanel i Brussel for en uke siden og var helt i fyr og flamme fordi jeg skulle kjøpe en classip flap med caviarskinn. Da jeg kommer inn i butikken blir jeg møtt av tre sure fransktalende damer som jeg forteller meg at de ikke har noen classic flap vesker igjen. Da ble skuffelsen ganske stor. Så jeg har råd til å kjøpe veska ny. Men jeg har ikke planer om å reise noe mer i år. Da hadde det kun blitt en tur til London kun for å kjøpe veska og hvis jeg ikke får tak i veska da heller så blir det jo bomtur.

Skrevet

Jeg er veldig enig med Wonders, det er noe helt spesielt å kjøpe dem i butikk. Jeg ville betalt en god del mindre for ei brukt veske.

Jeg klarer ikke å se om det er medium eller jumbo, de kostet uansett henholdsvis ca. 23 000 og 26 000 i Paris i September 2012. Når du kjøper den i utlandet får du tilbake tolla. Denne har tydelige skrapemerker inni. Nå skal det sies at de lett får det, men jeg foretrekker at det er jeg selv som har laget dem. Jeg ville ikke gitt mer enn 16 000/18 000. Om hun burde fått mer får så være, jeg kjenner bare at jeg selv ikke ville gjort det.

Merk også at det kan være lurt å gå for en i Caviar-skinn, spesielt hvis den er stor og utsatt for skade. At den er vanskelig å få tak i er bare tull, det er en av de vanligste modellene.

Ja,jeg hadde planer om å kjøpe meg en i caviarskinn hos Chanel i Brussel for en uke siden. Men der hadde de jo ikke noen av classic flap veskene på lager :(

Vet ikke om jeg skal reise noe mer i år, så derfor jeg lurte litt på å kjøpe på finn.no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...