sofie777 Skrevet 6. april 2013 #41 Skrevet 6. april 2013 (endret) neeej, du har misforstått, oppå stekt egg (speilegg også) er det jordbærsyltetøy som gjelder! Nesten, OPPÅ jordbærsyltetøy skal man ha agurkskiver! (Heldekkende) Endret 6. april 2013 av sofie777
Gjest Violetta Skrevet 7. april 2013 #42 Skrevet 7. april 2013 Det er enkelt å lage majones, ja. Se her. Det krever litt mer enn egg og olje, men ikke mye. Syns du skal prøve. Det skal jeg, tusen takk!
Kraula Skrevet 8. april 2013 #43 Skrevet 8. april 2013 Vet du hva som også er godt? Baconsurret svinefilet! Hele familien på en tallerken. 1
Gjest Inggolf Skrevet 8. april 2013 #44 Skrevet 8. april 2013 Vet du hva som også er godt? Baconsurret svinefilet! Hele familien på en tallerken. jeg tror du har misforstått et eller annet....? 1
Anglofil Skrevet 8. april 2013 #45 Skrevet 8. april 2013 Jeg spiser ikke majones i utgangspunktet fordi jeg rett og slett ikke liker majones. Ergo er det unaturlig for meg å bruke majones på egg. Mvh Yvonne
Gjest Violetta Skrevet 8. april 2013 #46 Skrevet 8. april 2013 Jeg spiser ikke majones i utgangspunktet fordi jeg rett og slett ikke liker majones. Ergo er det unaturlig for meg å bruke majones på egg. Mvh Yvonne Verst for deg. 2
Ludovica- Skrevet 8. april 2013 #47 Skrevet 8. april 2013 Majones smaker spy så jeg sier nei takk. Litt smør på brødskiva og salt eller tomat på egget holder i massevis.
Anglofil Skrevet 8. april 2013 #48 Skrevet 8. april 2013 Verst for deg. Ja, spesielt hvis jeg spiser majones. Mvh Yvonne
PecanPie Skrevet 9. april 2013 #49 Skrevet 9. april 2013 eh, spesielt, brunost under majones og egg? Men! I går på "hele norge baker" eller noe, laget de sjokoladekake, og hun ene sa at det var Majones i bunnen av kaka, og han som smakte stirret sånn på henne i sjokk at jeg trodde øynene hans skulle ramle ut. Majones i sjokoladekake, det hadde jeg ikke kommet på hehe Anonym poster: 724b6e20bb3f05d2ec6755b6dfd257cd Jeg bakte sjokolademuffins i helga, og brukte majones. Bruker da majones i stedet for fett og egg. De blir suuupersaftige!
KaDust Skrevet 9. april 2013 #50 Skrevet 9. april 2013 Jeg bakte sjokolademuffins i helga, og brukte majones. Bruker da majones i stedet for fett og egg. De blir suuupersaftige! Kesam er bedre i muffinsene enn majones synes jeg
Chloe- Skrevet 9. april 2013 #51 Skrevet 9. april 2013 jeg tror du har misforstått et eller annet....? Egg på egg. Gris på gris. Eg tog 'an. 3
PecanPie Skrevet 9. april 2013 #52 Skrevet 9. april 2013 Kesam er bedre i muffinsene enn majones synes jeg Prøv majones. Må være "ordentlig", ikke lett. Det smaker ikke majones i det hele tatt, er bare saftig og godt. Med kesam må man vel ha i egg eller annet bindemiddel i tillegg?
KaDust Skrevet 9. april 2013 #53 Skrevet 9. april 2013 Prøv majones. Må være "ordentlig", ikke lett. Det smaker ikke majones i det hele tatt, er bare saftig og godt. Med kesam må man vel ha i egg eller annet bindemiddel i tillegg? Jeg bruker ikke hele egg i mine, bare eggehviter. Men har noen hvor jeg ikke bruker egg i det hele tatt også har prøvd med vanlig majones, liker kesam mye bedre i muffins fortsatt
Kraula Skrevet 9. april 2013 #54 Skrevet 9. april 2013 jeg tror du har misforstått et eller annet....? Haha, neida, så noen sa det var egg på egg, så da blir det også gris på gris.
Gjest Inggolf Skrevet 9. april 2013 #55 Skrevet 9. april 2013 Egg på egg. Gris på gris. Eg tog 'an. Haha, neida, så noen sa det var egg på egg, så da blir det også gris på gris. DOH! hahaa- litt treig i oppfattelsen noen ganger kanskjeeem... Jeg bare leste innlegget ditt uten å registere hva som stod der enkli.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå