Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Neida, jeg sjekket nettopp, og dette er utvalget deres i 70E fra Marlies Drekkers ;)

Og de er ikke dyrere over disk i undertøysforretningen enn de er hos Nelly.

Pluss at farveutvalget i undertøysforretningen nok kan være bedre, og du må prøve om du ikke kjenner merket.

Hei Lille-pus,

Som den store (!) eksperten her: Har du noe kjennskap til dk.calzessa.com/ ? Var innom der i går. Det virker som de har bra utvalg, men kanskje litt stive priser.

Ludmila

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Hei Lille-pus,

Som den store (!) eksperten her: Har du noe kjennskap til dk.calzessa.com/ ? Var innom der i går. Det virker som de har bra utvalg, men kanskje litt stive priser.

Ludmila

Kjenner ikke dem, men jeg ser de stort sett selger andre produsenters varer.

Prisene er standsrdproser for de produktene som er av god, holdbar kvalitet.

Men, som tidligere nevnt, skal du bare ha soveromsutstyr så er det en sak for seg.

Andre av oss har deler av dette som normalpåkledning (noe du med strømper burde kjenen til), og da kreves kvalitet, og kvalitet koster.

Så skulle noen tro at topp kvalitet ikke koster, så må de tro om igjen.

Og nå har dnene tråden beveget seg fra det rene soveromsutstyr (i betydningen sexy undertøy til sengebruk) og over til høykvalitetesundertøy for dagligbruk, noe som hører hjemme i Klær og Sko forumet.

Ekspert ? :klo:

Nope.

Kvalitetsbevist ? Yeppers, både når det gjelder min påkledning og mine menn (som alle har hatt en facinasjon for pene ben og småfrekt undertøy) :nigo:

Alpha og omega i TS tilfelle er jo aller først å finne den fellesnevner som gjør at hun føler seg sexy, og som tenner ham når hun har det på og føler seg sexy.

Det er mange plagg som er av kategorien at den ene ikke føler seg mer sexy enn en død rotte, men som tenner den andre til bunns.

Da blir det helt, helt feil.

De må finne en fellesnevner, og så leter man utifra det dersom det er noe mer spesielt man skal ha.

Strømpebelter og hofteholdere anbefales kjøpt fra UK.

Der kan de det. Her hjemme kan vi det ikke. Så enkelt er det.

Edit: TyrkLeif på frifot.

Endret av Lille-pus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...