Gjest Doh Skrevet 6. april 2013 #22 Skrevet 6. april 2013 Mannen er ganske så verpesyk nå. Så da passer det jo bra at vi har begynt å prøve. Men han ville ikke ha barn før han ble 30, det bestemte han seg for ganske tidlig tror jeg
Gjest Izabella Skrevet 6. april 2013 #23 Skrevet 6. april 2013 Ja, helt klart! Datet en fyr en gang som det virket som at hadde et mål her i livet: å finne mor til hans barn. Kan love at jeg stakk så snart jeg fant ut av det, jeg var 21 på den tida, han var ti år eldre, så bra ut, hadde god utdannelse og tjente bra. Veldig kresen på damer i følge ham selv, men tydeligvis ikke mer kresen enn at han var villig til å satse på en 21-åring som ikke en gang var ferdig utdannet.
Catgirl Skrevet 6. april 2013 Forfatter #24 Skrevet 6. april 2013 Min storebror hadde lyst på baby ganske tidlig i 20-årene har jeg hørt av hans kone, men hun ville vente. Hun ble uplanlagt gravid da hun var 27 og etter det har hun vært kjempe verpesyk :D Ble også mer verpesyk etter at jeg hadde spontanabort for noen år siden, tenker det slo i gang noen "mamma hormoner" eller hva man skal kalle det. Da ble jeg nesten helt desperat og panisk fordi jeg ikke hadde et barn hos meg, heldigvis gitt seg litt nå et par år etter liksom. Skummelt når hormoner kan gjøre deg om til noe helt annet Har også hørt at kvinner kan bli nærmest helt psyko når de har PMS. Ikke lett å være kvinne alltid, hehe.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2013 #25 Skrevet 6. april 2013 Kjæresten min er veldig "verpesyk" og har veldig lyst på barn, veldig tidlig også. Han er veldig glad i barn og har skikkelig barnetekke. Det morsomme er at han bare er 16/17 xD selvfølgelig har vi ikke lyst på barn NÅ, men han vil gjerne få barn ikke lenge etter vi gifter oss, og han vil gjerne gifte seg i begynnelsen av 20-årene. Jeg har også lyst på barn tidlig, men merker jeg kan godt vente en del år mer enn han. Så her er det han som står for baby-praten p.s. Jeg vet vi er ung, så ikke heng dere opp i om vi er for unge til å snakke om å gifte oss i framtiden, det er bare hypotetisk tenking
Gjest Cytosin Skrevet 7. april 2013 #26 Skrevet 7. april 2013 Jeg er i begynnelsen av tyveårene, og hører støtt og stadig menn i min egen alder som snakker om barn og at de ser frem til den dagen de skal bli fedre. Har også datet menn som skremte meg bort på grunn av verpesyken sin
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå