Gå til innhold

pollenallergi og legetime for medisiner 20 april


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Pterodactylkake

jeg kan ikke gå på skolen, vekkes av at jeg blir kvalt av eget snørr/slim i nesa om morgenen, og er rett og slett ekkel og guffen. Skal få medisiner der det står i overskrifta men dette er jo usansynlig lenge til, er det ingen måte å få det tidligere? Legevakta? Eller er det ikke god nok grunn til å styrte dit bare pga litt allergi :roll: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du fått allergimedisin fra legen din tidligere? Om du har vært hos h*n med allergi tidligere, bør det ikke være noe problem å få tilsendt eller en resept da. Du kan jo ikke gå sånn i 3 uker!!! Ellers får du jo minstepakninger på apoteket uten resept.

Ellers kan du jo alltids prøve legevakta da. Eller evt. et privat legesenter.

Kom deg avgårde å få gjort noe ihvertfall... unner ingen å gå sånn som det der.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om ikke så gå å kjøp Aerius eller Clarityn på apoteket. Er de man får på resept bare mindre pakker.... Livostin nesespray og øyedråper får du også kjøpt uten resept. Blir bare dyrere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

Har ikke resept nei, bare på en type piller som gir meg en annen personlighet. javisst, bli frisk, men betal det med scizofreni, folkens!

Skal nok på legevakta ja, faren min er kamerat av fastlegen min så han skulle snike inn en time tidligere til meg høhø

takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...