Gå til innhold

Min lille verden


Janet92

Anbefalte innlegg

Dagbøker er alltid kos, greit å ha et sted hvor man kan rable ned det meste om alt og ingenting. :)

Så derfor oppretter jeg en dagbok hvor jeg kommer til å klasse inn en hel del om mitt liv, hva som skjer, skal skje, trening og mat! Så, enjoy reading. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagene går og sove problemet stopper ikke. Har prøvd to typer alt men sovepiller, sist brukte var Imovne som legen trodde ville hjelpe til - noe som viste seg å være feil. Etter å ha tatt 3 piller på en kveld og forsatt ikke fått "trøtthets" følelsen... Nei da gir jeg heller opp den type tabelletter. En annen ulempe med Imovanen er at dagen etter blir man en smule "borte" i hode og når man tar den så får man en ekkel jernsmak i munnen. All form for drikke og mat smaker virkelig ikke godt, eneste som ikke endret smak var teen. :S

En telefon til legen så er jeg kanskje heldig nok å får en annen type som funker bedre. :) For dette kan virkelig ikke forsette, det går ut over søvnen og dagene mine når jeg skal på skole og liksom være noe oppegående til å få med meg undervisning.

Har enda en ting å klage over, dessverre. Kjæresten har nemlig blitt kalt inn i militæret, han reiste inn 6. Januar 2012 og dimmer ikke før i desember! Er utrolig tomt uten han om dagene. :o Perm får han jo, forsvaret betaler 6 - 7 permreiser i året. Eneste ulempen der er at han er på båt og det uten disse fantastiske "av-på" tidene hvor de skal være på båt i x-antall uker og hjemme i x-antall uker. Så når han først kommer hjem er det som regel bare for helger. :/ Savnet blir temmelig stort da, men det er alltid godt når han kommer hjem! :D Da får jeg verdens beste klem som varer lenge. <3 han er verdens beste.

Har også en super glede å dele! I mai måned, litt etter min bursdag så skal jeg nemlig bli tante til en liten gutt. Søsteren til kjæresten min skal, endelig, bli mamma i Mai måned, termindato er nemlig 16 mai. Og før dette skjer har denne fantastiske jenta her bestemt seg for å holde baby shower. :) Så 14 April skal 12 fantastiske mennesker bli med å feire god jenta.

Så opp i det lille dumme så er det alt for mye godt som skjer og skal skje. :) Livet er fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...