Gå til innhold

Losby Gods/Refsnes Gods

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har overnattet og spist på Losby eller Refsnes Gods? Er det god mat/bra rom?

Anonym poster: 33ff89d1843df14c09366acaf7419a4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge steder har god men ikke eksepsjonell mat og helt greie, moderne standardrom uten følelse av at man befinner seg et historisk sted, superiorrommene er fine og rommelige begge steder. Omgivelsene er mye vakrere på Refsnes, synes jeg, det er nydelig i hagen der når det er vær til å sitte utendørs.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begge steder har god men ikke eksepsjonell mat og helt greie, moderne standardrom uten følelse av at man befinner seg et historisk sted, superiorrommene er fine og rommelige begge steder. Omgivelsene er mye vakrere på Refsnes, synes jeg, det er nydelig i hagen der når det er vær til å sitte utendørs.

Takk for svar. Synd med rommene. Finnes det hoteller i Norge som ikke har moderne standardrom? Synes det er vanskelig å finne hoteller med "sjel". Med unntak av et par på Vestlandet (Øye blant annet)

Skrevet (endret)

Takk for svar. Synd med rommene. Finnes det hoteller i Norge som ikke har moderne standardrom? Synes det er vanskelig å finne hoteller med "sjel". Med unntak av et par på Vestlandet (Øye blant annet)

Superiorrommene er fine, men jeg har egentlig gitt opp litt historiske hoteller. Rommene ligger altfor ofte i ny fløy og er man heldig får man se de virkelig historiske delene til frokost. Kong Carl i Sandefjord er et av de jeg vet om hvor rommene er i gammel bygning.

Jeg har ikke vært på Engø Gård selv ennå, men det ser mer lovende ut enn det meste annet av historiske hoteller i Norge.

Redigert pga. skrivefeil.

Endret av Karmosin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...