Gå til innhold

gravid, stor mage osv?


kozepia18

Anbefalte innlegg

er det andre måter å oppdage at man er gravid uten å ta en test før fristen til abort går ut? kan man få stor mage på den tiden? Jeg personlig er livredd for å bli gravid uten å merke det før fristen for abort har gått ut!

da er det jo for seint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får neppe stor mage før de 12 ukene er gått, men du kan jo se andre tegn som at mensen ikke kommer, at brystene blir ømme, at du blir trett etc før det har gått 12 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myumi

Uteblitt mens

Ømhet i brystene

Stikking i underlivet

Kvalme

Sterk lyst på en spesiell matvare (dette kan være nesten hva som helst)

Trøtthet/slapphet

Dette er vel de vanligste tegnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menstruerer ikke hvis de er gravide. Dvs. hvis du følger med mensen din, og den uteblir, så kanskje ta en test. Morgenkvalme er et annet tegn noen opplever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det andre måter å oppdage at man er gravid uten å ta en test før fristen til abort går ut? kan man få stor mage på den tiden? Jeg personlig er livredd for å bli gravid uten å merke det før fristen for abort har gått ut!

da er det jo for seint!!

Dette syntes jeg var et rart spørsmål. Hvorfor bruker du ikke prevensjon da? Det høres ut som at hvis du blir gravid så SKAL du ta abort. Jeg syntes ikke det er god nok grunn til og ta abort. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må se mig enig med jones her, lidt uklar spørgsmål, er du bange for du allerede er gravid da tag en test straks hvis det er arbort du ønsker, ellers vær flink med prevantionen og brug gerne to slaks da skulle muligheden for graviditet være næste lik 0.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...