Personlig12 Skrevet 4. april 2013 #1 Skrevet 4. april 2013 Jeg tror jeg har dårlig blodsirkulasjon? Hvorfor det, og hva kan jeg gjøre med det? Når jeg tar av meg sokkene har jeg megamerker, og spes i venstre fot gjør det faktisk vondt... Andre kjennetegn på dårlig blodsirkulasjon, og hva kan dette komme av? Jeg som er så ung og sprek, trodde det var eldre folk som fikk det jeg.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #2 Skrevet 4. april 2013 Kalde hender og føtter er første tegn på dårlig blodsirkulasjon. Blir det enda verre så blir huden generelt kald og blålig. Blir det enda verre så blir leppene blå pga lite oksygen i blodet. Anonym poster: 0fb34c016dab75328395eb416e4156d8
Mrs.Fox Skrevet 5. april 2013 #3 Skrevet 5. april 2013 Jeg bruker denne sirkulasjonstreneren, den virker på meg. Det finnes rimeligere varianter
@Maja Skrevet 5. april 2013 #4 Skrevet 5. april 2013 Merker etter sokkene kan vell bety at du har mykje vatn i kroppen, slik at anklene er litt opphovna? Men typisk tegn på dårlig sirkulasjon er at ein er kald, særlig i delene som "stikker ut" som hender og føtter. Fysisk aktivitet hjelper på sirkulasjon. Og vertfall prøve å ikkje sitte i ro i samme stilling i lang tid. 1
PepsiMax Skrevet 6. april 2013 #5 Skrevet 6. april 2013 De andre har skrevet det meste jeg tenkte, men vil bare nevne en ting til. Puster du mye overfladisk? Stresser du mye så du ikke puster særlig ofte med magen? Det å ikke puste riktig kan gjøre at vi får dårlig sirkulasjon feks at ben/ armer sovner raskt hvis vi sitter i samme stilling lenge, at fingre/ føtter blir raskt kaldt osv. Verdt å tenke over hvis dette er et problem... 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #6 Skrevet 7. april 2013 Jeg puster ikke rett, sleit med div angst i mange år og selv om jeg er kvitt det nå så har jeg den uvanen at jeg ikke puster rett. Holder ofte pusten og puster sjeldent med magen. I tillegg er jeg ofte kald på hender og føtter og har tenkt på dårlig blodsirkulasjon av en annen grunn eller pga dårlig pusting. Jeg er innimellom litt lilla på leppene og. Hvis du puster rett så er det kanskje dårlig blodsirkulasjon pga noe annet, og kanskje du kan prøve å bevege deg mer og bruke en slik greie som du fikk linka av Mrs. Fox? Men du kan jo ta det opp med legen om du vil, skader jo ikke Anonym poster: 208a9aed0612e2860f39936aeb4e5756
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå