Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest EryMax
Skrevet

Er det noen som har noe tips om hvor man burde reise til i Thailand når man er alene?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært noen dager i Bangok alene. Om du liker storbyer er det verdt å få med seg noen dager her, synes jeg. Massevis av shoppingsentre i forskjellige prisklasser, haugevis av mennesker man kan glo på, historie både i og i nærheten av byen (templer etc) og lett å finne gode tilbud på veldig gode hoteller.

Anonym poster: 7d7656761fba25323f8bbec481ee112d

Gjest EryMax
Skrevet

Jeg var en langhelg i Bangkok når jeg mistet passet mitt, ellers har jeg ikke vært i Thailand.

Skrevet

Nå sier du ikke noe om prisnivået men hadde jeg reist alene så hadde jeg enten meldt meg på en gruppetur. Star tour Tema har en, Albatross reiser har en og jeg mener Apollo også har en.

Om dette ikke er aktuellt så hadde jeg reist til et blue village hotell(star tour). Dette fordi det som regel er store anlegg med gode bassenger, flere restauranter, aktiviteter om dagen og underholdning om kvelden. Og så er det mange utflukter som man kan melde seg på slik at man kommer rundt.

Akkurat hvor man burde reise er vel litt avhengig av tid på året( med hensyn til regntid). Om man liker det veldig stille og rolig eller om man ønsker at det skal være litt aktivitet rundt.

Gjest EryMax
Skrevet

Tenkte å fleske til med en skikkelig tur, på et godt hotell. Heter vel Exclusive hos Apollo

Skrevet (endret)

Tenkte å fleske til med en skikkelig tur, på et godt hotell. Heter vel Exclusive hos Apollo

Javel. Da er det vel bare å finne ut hvor i Thailand Apollo har sine exlusive hotell og så gå for ett av de da. Og så kan du bli med på utflukter om du vil rundt å se.

I sommersesongen så regner det mer i Phuketområdet enn i Hua Hin området.

Vinteren er bra overalt og i Mai klekkes dengusmyggen.

Om du ikke har vært i Phuketområdet så ville jeg dratt dit.

Endret av caroprins
Gjest EryMax
Skrevet

Hvem drar til Thailand om sommeren, når man kan dra sånn på høsten vinteren?

Skrevet

Hvem drar til Thailand om sommeren, når man kan dra sånn på høsten vinteren?

Mange som drar til Thailand om sommeren da men om du vil dra på vinteren så er det fint i Phuket området.

Gjest EryMax
Skrevet

Jeg vil ikke dra på sommeren, når alle har ferie. Å så vil jeg gjerne ha noe å se fram mot, når det er kaldt hjemme. Jeg er ikke noe særlig interessert i festing.

Skrevet

Hvis du drar på sommeren er der mye mindre turister, det er billigere og du kan bo veldig flott for en slikk og ingenting. Koh Samui for eksempel er gunstig når Norge har sommer.

• Liker 2
Skrevet

Det kommer jo litt ann på hva du er ute etter. Er du ute etter shopping? Fin natur? Opplevelser? osv..

Skrevet

Hvis du vil dykke anbefaler jeg koh tao på det varmeste! Ikke vanskelig å bli kjent med folk, og heller ikke for mye folk der til at det blir "trangt"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var i Khao Lak rundt nyttår, veldig rolig og trygt sted med mulighet for dykking/snorkling og diverse turer hit og dit. Ikke noe partysted, var ganske dødt etter kl 23...

Anonym poster: ddfab9706dc27f65a00f86120cf4d643

Skrevet

Hvis det skal være lux....... Sjekk ut soneva kiri *himmel på jord*

Skrevet

Railay beach/Ton Sai beach :smilorange: Nydelig sted uten bilveier, man må komme seg dit med båt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...