Gå til innhold

Silikon. Rykte om klinikk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva jeg tenker om klinikken, virket ikke så seriøse men legen virker ha jobbet i bransjen lenge..

Noen som hørt noe negativt om Teres medical group Tønsberg / Tønsberg privatklinikk / Nobless? (De har tydligen skiftet navn ofte...)

Vill ikke gjøre mitt livs misstag her... Kansje dere vet om en bedre klinikk?

Anonym poster: bc2a18b55e79fae02599302bd528d3ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Jeg har operert der i Tønsberg og er så absolutt ikke fornøyd. Ville gått et annet sted, har du vært hos samme kirurg som jeg var hos og føler du ikke ble tatt på alvor så er ikke det bare en følelse dessverre. Nobel clinic er ikke i tønsberg og har aldri vært, det er bare samme kjede (samme kirurgene jobber i flere av kjedens klinikker). Du kan sende meg en pm om du ikke vil skrive her hvem det var eller snakke om det

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jepp. Jeg har operert der i Tønsberg og er så absolutt ikke fornøyd. Ville gått et annet sted, har du vært hos samme kirurg som jeg var hos og føler du ikke ble tatt på alvor så er ikke det bare en følelse dessverre. Nobel clinic er ikke i tønsberg og har aldri vært, det er bare samme kjede (samme kirurgene jobber i flere av kjedens klinikker). Du kan sende meg en pm om du ikke vil skrive her hvem det var eller snakke om det

Takk for svar, det var leit at høre men det var den følelsen jeg satt igjen med.

Det føltes oproff ut og nesten som han desperat ville at jeg skulle gjøre det hos han, uten at tenke mer over det.

Anonym poster: bc2a18b55e79fae02599302bd528d3a

Deler av innlegget er fjernet grunnet regelbrudd.

Lille-pus, mod.

Endret av Lille-pus
Deler av innlegget fjernet grunnet regelbrudd.
AnonymBruker
Skrevet

Btw, hvorfor var du ikke nøjd? Har du fått ordnet opp i det nå?

Anonym poster: bc2a18b55e79fae02599302bd528d3ad

Skrevet (endret)

Konsultasjonen min ble veldig svisj svosj. Fikk ingen alternativer når det gjaldt protese, kirurgen bare bestemte rund, silikon, over muskelen. Jeg prøvde forskjellige størrelser, men var usikker fordi det er vanskelig å se når man har noe fra før av som jeg hadde. Jeg gikk ut med en følelse av at alt gikk alt for fort og jeg følte ikke jeg hadde fått nok informasjon. Kirurgen mente at problemet mitt kunne fikses (størrelseforskjell og skjevhet) uten noe løft.

Jeg kom hjem og leste en del frem mot operasjon så på operasjonsdagen hadde jeg mange spørsmål, men kirurgen svarte meg ikke ordentlig. Jeg spurte om han under operasjonen kunne se hvilken størrelse som passer meg best, men det ville han ikke (det er vanlig å bruke prøveproteser under operasjon). Jeg spurte også om han kunne putte litt mer i det minste brystet for å rette størrelseforskjellen men det mente han var unødvendig.

Etter operasjonen våknet jeg ganske raskt, jeg måtte vente 2-3timer på kjøre hjem og hadde fått beskjed på forhånd om at jeg kunne bli i senga så det skulle ikke være noe problem, men ble kastet ut på gangen og satt i pysj på venterommet, en smule neddopet, i 2-3timer før jeg ble henta.

Jeg var på kontroll en ukes tid etter og da lurte jeg på hva slags profil det var på protesen, men helsesekretæren kunne ikke svare på det, jeg hadde et kort med et nummer og fikk beskjed om at det var protesen (nummeret sa ikke meg en dritt).

På kontroll 6mnd etter spurte jeg igjen om protesen, men han kunne ikke svare meg på det. Han brydde seg ikke om at jeg ikke var fornøyd, han syntes det så fint ut. Jeg har fortsatt samme skjevhet og størrelseforskjell som plager meg mye fysisk.

Nå er det et år siden og jeg har tatt kontakt litt høyere oppi systemet, fikk komme til en annen kirurg i kjeden, men han kunne ikke ta noe avgjørelse, han sa det var mulig å rette opp i det ved å gjøre et løft, men han ville at jeg skulle snakke med han som opererte meg.

Etter et par uker med venting tok kirurgen som opererte meg kontakt, men han mente det ikke gikk ann å gjøre løft, han var frekk mot meg, kjeftet på meg og sa at han hadde sagt på forhånd at resultatet ville bli sånn (noe som er bullshit for da hadde jeg ikke gjort det). Hans forslag på å løse problemet var å fjerne protesene, noe som er helt bak mål for det gjør jo ikke ting noe bedre for meg å miste puppene mine og fortsatt ha størrelseforskjell og skjevhet (i tillegg til at huden er nok noe strekt nå så det vil jo bli mer posete uten).

Jeg har igjen kontaktet han jeg snakket med i høyeste hold og venter på å se om vi finner noe løsning på problemet.

Jeg angrer som fyyy på at jeg opererte der, jeg burde kjent på magefølelsen og gått til flere konsultasjoner. Jeg opererte der fordi jeg har et krevende barn og hadde ikke mulighet til å reise for langt bort. Men jeg lover deg at om du så må reise til stavanger for å få en kirurg som ser deg og dine behov så er det bedre enn å operere hos noen som ikke bryr seg om deg og dine følelser. Det er så viktig å ha god kjemi med kirurgen. Her sitter jeg og er etterpåklok, 32.000kr fattigere :(

Deler av innlegget er fjernet grunnet regelbrudd.

Lille-pus, mod.

Endret av Lille-pus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...