AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #1 Skrevet 4. april 2013 Selv kaller jeg dyret for gullet, og sier at mamma elsker deg mange, mange ganger om dagen. Jeg føler meg av og til litt sprø, og prøver å skjerpe meg litt i samvær med andre, som kanskje lurer på om jeg har en skrue løs. Jeg er bare glad i dyret mitt, og må få det ut:) Anonym poster: c472ba2cbd7271aaf180a3bab355487a 4
Wildy Skrevet 4. april 2013 #2 Skrevet 4. april 2013 Baby-stemme, latterlige utsagn, høres antagelig en smule forstyrret ut...;-) 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #3 Skrevet 4. april 2013 Med lys, glad stemme. Det får katten min til å slenge seg ned på rygg og vri seg mens hun holder øyenkontakt med meg. Anonym poster: b40140bc8962a1e4aa8281167935750c 2
Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. april 2013 #4 Skrevet 4. april 2013 Det blir nok litt plutti-plutti snakk her også. Men som regel med vanlig positiv stemme og vanlige kommentarer. 1
ninuska_ Skrevet 4. april 2013 #5 Skrevet 4. april 2013 Med den lyseste og gladeste stemmen jeg kan. Lille pusekatten til mamma som er verdens dårligste lille jeger, ja'a, som prøver å være en liten villkatt, så stor og fin liten musekatt - ja'a er det lille søte dyret, lille monsteret til mamma. Som gjør at pus ruller rundt på gulvet og strekker seg på rygg - mens han viser seg fram. Han vet jo ikke hva jeg sier til han 2
Favole Skrevet 4. april 2013 #6 Skrevet 4. april 2013 Tja.. Jeg høres nok ut som en som hører hjemme på lukket avd på psyk. sykehus 7
Auroressa Skrevet 4. april 2013 #7 Skrevet 4. april 2013 Er du mamma's bæsjegutt? Ja det er du! Lille bæsjegutten min, åjjj det var ikke store bæsjen det nei! ( Når dem går på nummer 2 haha ) Er du tjukken til mamma? Jaaaa det er du! Er du sulten? jaaaaa det er du, kom så skal du få middag! ( til eldstegutt ) Næmmen, er du trøtt du da? Er du glad i kosen din? Ja det er du, åååh så søt du er da! ( til lillegutt når han tar bamsen sin og sovner med den i munnen ) ... Jadda... Bare noen rare eksempler, haha! 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #8 Skrevet 4. april 2013 En måte når jeg er sammen med andre mennesker og en helt annen når jeg er alene med han: Er duuuu fiiiiiiin? Ja du er verdens fineste voff voff. Såååå vakker. Anonym poster: 390d8562af7ddf36d789b68e1ad73961
AmandaVI Skrevet 5. april 2013 #9 Skrevet 5. april 2013 "Lille pusepusepusepusepusepusepusepusepusepusepusepusepusepusepusepusepusepusepus!!!" Da hopper pus opp på fanget mitt og krøller seg sammen med den hårete magen sin opp. 3
Gjest Crazycatlady Skrevet 5. april 2013 #10 Skrevet 5. april 2013 Litt teit, lys og glad stemme. Gjerne litt overdrevet og. "Ja, men er det du som kommer?"(når han kommer inn) Han: "Mjau" "Har du vært uuuute?" Han: "Mjau" Så vi kan ha en liten samtale og da forteller han meg sikkert om alt han har gjort ute Sier mye annet rart og han reagerer på stemmen og begynner å male, svarer eller kommer bort. Noen ganger overser han meg. Kanskje han syns at jeg maser da
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #11 Skrevet 5. april 2013 Det kommer an på hva jeg ønsker å oppnå;p Som regel går det i lyst toneleie og babyprat (utrolig nok snakker jeg ikke slik til babyer) til dem begge, men til katten lager jeg kattelyder i tillegg. Til og med når jeg står i døra i 8-mannsboligen og roper på henne lager jeg mjauelyder Om jeg derimot ikke vil gire opp hunden må jeg prate lavt og rolig til begge to, om jeg skryter av katten eller kjefter på henne, så tror jo hunden det er han som er målet Når jeg har vært ute og kommer hjem til hunden prater jeg kjempelyst og girer han opp max, kun for å forsterke gleden ved at jeg har kommet hjem, for jeg ELSKER at noen er så glad for å se meg ;p I tillegg blir han da enda mer klar for en lang tur da, så to fluer i en smekk! Anonym poster: fbd52210920bba262127698088bcf193
Bedreviterinne Skrevet 5. april 2013 #12 Skrevet 5. april 2013 ÅÅÅÅhhh lille snuskesnask!! Slasketask. Ruskerask. Bæsjegull. Småpotet. Småkjeks. Supersnask. Ballerusk. +++++ mye mer.... bare fantasien setter grenser! Men det MÅ sies i en helt superbarnslig-tilgjort stemme så klart 1
Vulpes Skrevet 5. april 2013 #13 Skrevet 5. april 2013 Da jeg hadde rotter ble det mye koseprat og babysnakk. Det høres ufattelig tullete ut og er lett å gjøre narr av, men likevel, det er så koselig å holde på sånn De var mine små rumpenisser, stinketroll, hårdotter, babyer, Fridamor og Radkamor, jentene mine osv.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 5. april 2013 #14 Skrevet 5. april 2013 Trekker tilbake det jeg sa om at det ble lite plutti-plutti-plott... prøvd å være bevist på hva jeg har sagt det siste døgnet og det høres ikke bra ut jeg prater konstant til dyra mine. Men her går rottenen som Ballelars, Tjukken, Tulling osv Ellers "slutt a' - gi dere" når de på død og liv skal stjele middagen min. Og "kosemosepluttiplutt" når de vil kose. Til hestene snakker jeg litt mer normalt. Går gjerne i "dette fikser du" - "kom igjen nå og ta i litt - det er ikke så tungt", "kjempebra", "flink" og "nei den elgen er ikke farlige og nei det finnes ikke heffalomper og ompalomper her". 1
pingeline Skrevet 5. april 2013 #15 Skrevet 5. april 2013 Huff, det høres ikke bra ut. Jeg ser på meg selv som en normal oppegående dame, men det høres nok ikke sånn ut når jeg snakker med hunden. Det er bra jeg ikke er den eneste, i allefall. Naboen har katt som jeg møter ute, og jeg sier alltid hei til han (katten!) med lys stemme, kommenterer om det er kaldt ute, eller om han sitter å ser på livet, at han er så flott en kar, og om han vil inn. Det er utrolig vanskelig å venne seg av med! 1
Gjest Mariah Skrevet 5. april 2013 #16 Skrevet 5. april 2013 (endret) Enda lysere enn vanlig, noen vil kanskje si at det er babyspråk, også myser jeg mye. Har hørt at katter liker det - det er et tegn på vennlighet. Endret 5. april 2013 av Candice 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #17 Skrevet 5. april 2013 Snakker helt vanlig med gladstemme jeg. Jeg bor alene og snakker veldig mye med dyret, skulle jeg myst og snakket med babystemme hele tiden så hadde jeg blitt sånn permanent Anonym poster: 3417ea08f6543e1c615c3bcbf061c2b0
Rucula Skrevet 6. april 2013 #18 Skrevet 6. april 2013 (endret) Hei skatt, vil du ha namnam.....? Hvor er pappa? (bikkjene tar helt av dette) Gå og hent matskåla di Gå å hent søstra di Hent den til meg osv... Er du så nyyyydelig? Herregud jeg elsker deg Jeg prater med hundene hele tiden og det er sykt å se hvor mye de forstår..... Damn jeg elsker de hundene <3 Endret 6. april 2013 av Stellalove
pingeline Skrevet 6. april 2013 #19 Skrevet 6. april 2013 Snakker helt vanlig med gladstemme jeg. Jeg bor alene og snakker veldig mye med dyret, skulle jeg myst og snakket med babystemme hele tiden så hadde jeg blitt sånn permanent Anonym poster: 3417ea08f6543e1c615c3bcbf061c2b0 Er det jeg er redd for!
Olive Skrevet 6. april 2013 #20 Skrevet 6. april 2013 -Er dere så pene dere da? Hæ? Ja, så utrolig pen. Tror jammen dere er de peneste guttene i hele verden! -Kom og kos! Fiiiiine kosegrisene. Søte små babyer er dere. Ja, så fine og søte. -Vil dere ha nammenam? Ja, finne nammenammen. Flinke babyer. Dere er jammen heltene til mamma dere som er så flinke altså. Alt ovenfor blir sagt med sukkersøt "dikkedikke-stemme" til 2 hannhunder på 50 & 60 kg.. Jeg er helt tussete etter dem, men tenker det er bra at ikke så mange får se denne siden av meg. Snakker helt normalt til dem når vi er ute. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå