Gå til innhold

Hvorfor forum for single, hvorfor være singel?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er singel fordi jeg ikke klarer å bestemme meg for om jeg skal date Johnny Depp, Russell Crowe, David Beckham (uten at Victoria vet det, seff!), eller Brad Pitt (Angelina har bare godt av litt konkurranse).

DERFOR, ts. Derfor. :sarkasme:

Spøk til side: Jeg er singel ikke fordi jeg ønsket å bli det, men så ble det slik likevel. Det var grusomt. Men når det først skjedde, så bestemte jeg meg etter hvert for å gjøre det beste utav det, og få livet mitt inn på et bedre spor før jeg inovolverte en ny mann. Og nå tar jeg ikke hva som helst. Har det bedre alene enn i et forhold som er halvbra. Tror det er mange som tenker slik, og det er bra!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... Hvorfor foreldreforum? Hvem vil være foreldre? Kan man ikke bare bruke prevensjon?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det må være en grunn. Jeg vet ikke hvilken.

Blar i gjennom innleggene her og blir ikke klok.

Hva er problemet med å finne seg en partner?

Er "single" en egen rase, som er spesielt kravstor, så kravstor at vedkommende forblir single?

Eller er single mennesker, folk generelt ikke liker å omgåes med, eller bli kjent med?

Det må nesten være det som er "problemet".

Slik jeg ser det er det ingen god ting å være evig singel.

Det er nok folk over alt, slik at ingen trenger å være singel, om ikke en har et inderlig ønske om det.

Anonym poster: 82436dc5223a78b4c2847ecbffb0f0e8

Vel jeg for min del ser ikke ut til å kvalifisere for den nordiske befolkningen av kvinner...jeg har en gjennomført personlighet og søker etter spennende personer hele tiden av det motsatte kjønn.

Openmindet og byr på meg selv i de sammenhenger jeg kan med sosial samvittighet.

Utseendemessig scorer jeg ikke bra og faller utenfor hva noen gidder å forholde seg til kan man vel si.

I et samfunn hvor utseendet blir vektlagt bare mer og mer så sier det seg vel selv at det ikke er gitt at alle greier å finne seg en partner.

Jeg har virkelig prøvd å gjøre det beste ut av det jeg kan jobbe med. Kan ikke gjøre så mye med de tingene som trekker ned for mye..

Anonym poster: 92755764adaf6d40dcd3941dc84ee605

AnonymBruker
Skrevet

Jeg treffer aldri damer, og tørr heller ikke ta kontakt når jeg ser noen =/ Så jeg er doomed....

Anonym poster: 88ba84f3758c61c894944c7f8c65e780

Skrevet

TS: de fleste av oss har langt høyere ønsker til en partner enn bare å "finne noen". De av oss som er litt mer modne enn at vi definerer oss gjennom ett forhold klarer også fint å leve flotte liv som single.

Jeg blir ikke sammen med noen at jeg føler det er riktig. At jeg føler hun er den jeg ønsker å være med og ser for meg en fremtid sammen med. Ei som er både sparrepartner og sjelevenn, som forstår meg og som føler det samme med meg. Den første jeg tenker på når jeg ser noe gøy eller tenker på noe spesielt og som er den vakreste uansett om hun er stivpyntet eller ligger med bustete hår vedsiden av meg.

Vi er alle forskjellige, vi har forskjellige mål, vi har forskjellige interesser, vi har forskjellige verdier. Jeg har ingen tro på at det bare finnes en enkelt person for oss der ute - men samtidig tar det også tid å finne en av dem man virkelig kan elske og passer sammen med :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare ikke møtt "den rette" enda. Og selv om singellivet snart river meg i fillebiter, klarer jeg heller ikke å bli sammen med noen bare for å slippe å være alene. Det må føles riktig.

Anonym poster: d87dfc979ba3ae0c6088af731421c697

Skrevet

TS: Vet ikke hvem Ribsskog er og jeg vet ikke hva dette betyr: "Jeg leter etter et forum for oss som vil være grus."

Vet at mange sliter, single.......innlegget var tenkt som et lite puff......fordi jeg ser ikke problemet........vil man være singel så er man det.......men de fleste her inne ønsker noe annet......

Dette er merkelig.

Anonym poster: 82436dc5223a78b4c2847ecbffb0f0e8

Du velger hvem som helst, bare h*n har puls?

Eller er ikke det nødvendig heller? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...