Gå til innhold

Hvorfor forum for single, hvorfor være singel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det må være en grunn. Jeg vet ikke hvilken.

Blar i gjennom innleggene her og blir ikke klok.

Hva er problemet med å finne seg en partner?

Er "single" en egen rase, som er spesielt kravstor, så kravstor at vedkommende forblir single?

Eller er single mennesker, folk generelt ikke liker å omgåes med, eller bli kjent med?

Det må nesten være det som er "problemet".

Slik jeg ser det er det ingen god ting å være evig singel.

Det er nok folk over alt, slik at ingen trenger å være singel, om ikke en har et inderlig ønske om det.

Anonym poster: 82436dc5223a78b4c2847ecbffb0f0e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leter etter et forum for oss som vil være grus.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

TS: Vet ikke hvem Ribsskog er og jeg vet ikke hva dette betyr: "Jeg leter etter et forum for oss som vil være grus."

Vet at mange sliter, single.......innlegget var tenkt som et lite puff......fordi jeg ser ikke problemet........vil man være singel så er man det.......men de fleste her inne ønsker noe annet......

Dette er merkelig.

Skrevet

Som du sannsynligvis ser på dette forumet så er de færreste single av egen fri vilje.

For meg er kjærlighet noe som oppstår heller sjelden, og i et forhold er vel det essensielt? I tillegg føler jeg at en partner skal være en som gir deg sommerfugler i magen (ihvertfall i begynnelsen), og det er ikke ofte man er så heldig at man finner slikt og det i tillegg er gjensidig.

Så ja - om man ikke tar forhold spesielt seriøst så er det vel bare å være med hvemsomhelst, men jeg, og de fleste andre her inne, legger litt mer i det enn som så.

• Liker 7
Skrevet

Denne fikk meg til å smile på morgenen!:)

Ingen er like, så noe konkret svar på disse fantastiske spørsmålene kan nok ingen gi deg! Men når det kommer til å være kravstor, at det er nok til alle, bare å finne noen... Jo, om man vil ha noen for å ha noen er det vel og bra!! Selv liker jeg å være singel helt til det dukker opp en som virkelig tar oppmerksomheten min! En som får frem det beste av de beste følelsene i meg;)

Å ta en tilfeldig mann bare fordi han er ledig blir helt feil. Kan sammenligne det med å ha DEN saftige indrefileten foran meg, gjerne chilinøttpanert med trøffelrisotto,kanskje til og med rødvinskysaus(da snakker vi nam!)... Så får jeg klarsignal om å forsyne meg, gleder meg til å nyte hver eneste lille bit...... TROR du jeg takker nei til det for å gå og kjøpe meg en svett burger i stedet?

(Oj som frokosten min plutselig virket veldig stusslig...)

• Liker 3
Skrevet (endret)

- Halvparten av alle ekteskap ryker. I tillegg har du alle samboerskap, og forhold ellers.

Så i løpet av livet er jo de aller fleste single mer enn en gang. Og hva er problemet med det?

- Ikke så rart det da..

- Hehe, hæ?

Er "single" en egen rase, som er spesielt kravstor, så kravstor at vedkommende forblir single?

Eller er single mennesker, folk generelt ikke liker å omgåes med, eller bli kjent med?

- Hallo?

- Det er nok de fleste enig i. Enkelte er nok uenig, og det er jo bare enkelte som er evig singel, så hva er "problemet"?

Det er nok folk over alt, slik at ingen trenger å være singel, om ikke en har et inderlig ønske om det.

- Øh...?

Er du 16 og nyforelsket........?

:biggrin:

Endret av Sommee
Skrevet

Å ta en tilfeldig mann bare fordi han er ledig blir helt feil. Kan sammenligne det med å ha DEN saftige indrefileten foran meg, gjerne chilinøttpanert med trøffelrisotto,kanskje til og med rødvinskysaus(da snakker vi nam!)... Så får jeg klarsignal om å forsyne meg, gleder meg til å nyte hver eneste lille bit...... TROR du jeg takker nei til det for å gå og kjøpe meg en svett burger i stedet?

homer-drooling.png

• Liker 7
Skrevet

Hahaha, fikk ikke helt taket på denne tråden. Men de fleste er da singel en eller flere ganger i løpet av sitt liv. Det er jo ikke sånn at man bare kan peke på en person av det motsatte kjønn, og så er man sammen og får et bra samliv i all evighet.

Jeg tror også at enkelte mennesker synes det er like greit å være alene i perioder da andre ting enn familie og samliv står i fokus. I hvert fall dersom man tidligere har opplevd det som mer krevende enn givende å ha en fast partner.

Og "dating" er jo litt tiltak også da.

• Liker 1
Skrevet

Skjønte ikke helt hvor du ville hen,ts? Mener du at man skal ta den første som byr seg bare for å slippe å være singel?

Hvorfor skal det ikke være et forum der single kan lufte sine tanker og utveksle erfaringer,når det er et forum for de som lever i forhold?

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Jeg tenkte jeg skulle være singel en stund for å skaffe meg livserfaring, lære meg hvordan sjekking fungerer og ha livet mitt på stell. Samtidig så ville jeg ikke ta det første og beste som kom. Kan ikke si at jeg angrer altså. Folk som må være i forhold hele tiden er ofte usikre og trenger en vegg å klamre seg til, klarer ikke å stå på egne ben.

Endret av .-L-.
  • Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Mannfolkene står i en stor klynge utenfor døren min, det er så vanskelig å velge. :ironi:

Alvorlig talt, folk overalt? Tror du virkelig at jeg tar til takke med hvem som helst? Så desperat håper jeg at jeg aldri blir.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alvorlig talt, folk overalt? Tror du virkelig at jeg tar til takke med hvem som helst? Så desperat håper jeg at jeg aldri blir.

Bare vent til eggklokkene dine begynner å ringe.

Anonym poster: b7b25324e8506fb2cc67ae511b0c2bc5

AnonymBruker
Skrevet

Hva som er poenget med et forum for single?? Det samme kan jo sies om hva som helst. Hvorfor et forum for data, hvorfor et forum for religion etc.

Hvorfor skulle ikke single ha mulighet til å utveksle erfaringer og meninger?

Anonym poster: 10676dd55634b54ead479b63fcf0f770

• Liker 1
Skrevet

Skjønte ikke helt hvor du ville hen,ts?

Han vil hit:

mdUEzXQ.png

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg synes vi burde lage et forum for folk som bruker veldig mange etterfølgende punktum når de skriver og for de som ikke klarer å skrive med skikkelige sammenhengende avsnitt, men i stedet lister opp setninger med merkelige doble linjeskift mellom. Da kunne vi som ikke forstår oss på en slik merkelig måte å skrive på lage en post der, hvor vi foreslår at forumet blir nedlagt siden det egentlig ikke burde trenges. Det er jo så lett å i alle fall prøve å ha en grei struktur på det man skriver.

Endret av Singha
  • Liker 2
Skrevet

Haha, da kommer dem, det har jeg bevis på! :danse:

• Liker 1
Gjest Elissima
Skrevet

Ikke alle som vil ha barn vettu. Jeg kunne løpt rett ut i et nytt forhold jeg, men er ikke desperat skjønner du. Jeg er ikke så usikker på meg selv at jeg MÅ ha en mann. Dessuten dør jeg innvendig av kjærlighetssorg her så er ikke akkurat i modus for tiden.

Idiotisk å tro at man bare skal finne seg en mann og leve happpily ever after. Livet er ikke som The Notebook skjønner du.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt kjæreste, men vil veldig gjerne finne noen snart. Litt kjedelig å være den eneste uten kjæreste, mens alle venner har 4-5 eks'er. Møter bare ikke noen. Ingen på byen, blir ikke sjekket opp. Ikke på jobb, der er det bare jenter, ikke på trening ingen som snakker sammen der, og har aldri møtt noen på studie heller.

Det "dumme" er at jeg ikke vil ha sex utenom forhold, men jeg får jo ingen forhold, kanskje ikke en ond, men definitivt en kjedelig sirkel.

Jeg tror ikke jeg har noen "problemer" du nevner. Tror bare at ingen er interessert. Er ikke så lett å få kjæreste som mange tror. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan gå ut og inn av forhold hele tiden. Hvor møter de alle guttene!?:)

Anonym poster: 3906d7d855eba0abd2e653858c840bea

Skrevet

Ja de fleste kan nok alltids finne seg en kjæreste, så lenge man tar til takke med "hva som helst". Da mener jeg, hva som helst, i den form av følelser. For følelser er en rar ting... Man kan dessverre ikke styre dem! Noen faller lett, andre ikke. Så de som er langtids single, er nok ofte i den kategorien. Kanskje de også har for høye krav i forhold til hva de kan få. Ja, man kan kverulere så mye man vil på det, men forsatt spiller den ytre faktor en del for å møte noen. Ja, alle kan få, men ikke alle har "realistiske krav". Jeg skriver i hermetegn, for jeg kunne jo ønske at det ytre ikke spilte noen rolle, og at det er det indre som teller ene og alene. Men slik er det ikke.

Jeg kan nå snakke for meg selv om hvorfor jeg har vært singel så lenge. Det er rett og slett en kombi at jeg er kresen og mindre ute. Jeg treffer ikke gutter/menn på samme måte som før. Jeg jobber mye, og har sjeldent ork til så mye sosialt, dessverre! Og så er jeg selvfølgelig blitt mer kresen med årene tror jeg...

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Sulosi, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...