Gå til innhold

Litt rart puppespørsmål


tuji

Anbefalte innlegg

Etter at jeg ble gravid har det skjedd litt av hvert med puppene mine; de er mye større, og blodårene synes bedre. Det er jo normalt. Men i tillegg er de utrolig varme! Når jeg kler av meg om kvelden er de glovarme og det ser ut som de er litt mørkere i fargen enn resten av huden! Skal det være slik? Kan det være noe med bh-en? Er den for tett eller for liten, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

på mig kunne det godt virke som om det var bh'en som strammede har aldrig hørt om at pubberne er varme ofte må man gå med indlæg for at holde dem varme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente etter nå, mine og er ganske mye varmere enn magen feks... Har ikke for liten bh. Men mine har samme farge som resten av min vinterbleke kropp. Bare masse mere blodårer, både på brystene og opp mot halsen. Var sånn de andre gangene jeg har vært gravid også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir ofte litt ekstra varme fordi de "plutselig" strømmer mer blod igjennom de enn det gjør normalt. De begynner å "jobbe" og da stiger temperaturen litt. Grunnen til at den kanskje stiger mer på brystene er fordi disse har en mindre overflate som varmen kan fordampe fra, og de er ofte litt mer innestengte av klær enn det resten av kroppen er. Farge-endringen kan også komme av det at de er mer blodfylte og har en høyere temperatur enn normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...