Gå til innhold

Symptomer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi flyttet inn i en hybel i slutten av 2012. Det er mugg inne, vinduskarmer, dører og kanskje i veggen(?) mye maur nå også. Så begynte dette:

1. Desember/januar slått ut med kraftig influensa og sengeliggende 2-3 uker.

2. Ofte hodepine, hver dag.

3. Mye trett, sliten

4. Veldig mye svimmel. Ofte når jeg reiser meg blir jeg kjempe svimmel, varer fra 10Sekunder til 1/1,5 min ca.

5. Nedsatt allmenntilstand, orker svært lite.

6. Nå har det begynt en ny periode som fører til at jeg er sengeliggende igjen. Tett nese, hodepine, tretthet, sviende øyne/rennende. Men dette har ikke vart mer enn 2 dager nå.

Kan dette ha noe med inneklima å gjøre? Ellers veldig obs på god hygiene, ikke mye støv inne og lignende. Isåfall er dette noe legen kan sjekke? Hvordan kan jeg gå frem? Gjelder min samboer og meg

Anonym poster: 862425d80a176ec8085249be71fa291b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mugg er jo aldri bra da. Men jeg hadde hørt med legen hvis jeg var deg

Gjest LadyAntebellum
Skrevet (endret)

Dette er jo veldig typiske symptomer når mugg er involvert. Hadde mye av det samme da jeg selv bodde i en mugginfisert leilighet. Vi var raske til og flytte. sa til utleier at her var det mugg og at vi helst ikke ville ha noe oppsigelsestid da dette gikk ut over helsa mi. det kan og gi kroniske plager så dere bør flytte..Det tok litt tid men jeg ble bedre etterhvert etter at vi flyttet.

Endret av LadyAntebellum
Skrevet

Har du testa deg for støvallergi?

De symptomene minner veldig om mine før legen testa meg for støvallergi.

AnonymBruker
Skrevet

Mugg er skadelig! Flytt!

Anonym poster: 8afb7d397be21a1756c1d0faf7183f3c

AnonymBruker
Skrevet

Vask bort muggen og begynn å se etter nytt sted å bo hvis eier ikke gidder å utbedre.

Anonym poster: 38c33315828617b2865961fecb6d66e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...