AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Jeg har gått på p-pillen i mange år, også nå etter jeg fikk mitt første barn. Det siste året har sexlysten vert lik null.. jeg ønsker selvfølgelig og vere intim med min kjære, men får verken kroppen eller hodet til å henge med. Har aldri slitt med sexlysten før.. gikk uten prevanson i 9 mnd før jeg ble gravid, å både da, og i graviditeten var sexlivet vårt supert! lurer på om det kan vere p-pillene? har gått på flere merker, men har ikke merket forskjell fra type -til type. Har aldri slitt med bivirkninger. Har gått både på trionetta,yasmine,diane og (nå) mercilon.. Har bestilt time med legen neste uke, og lurer på om noen har noen tips til passende prevansjon?? Kobberspiral og p-stav er det jeg har sett mest på, har noen erfaring med denne typen prevansjon? synest det hørest vondt og litt skummelt ut :/ men er ganske lei av pillene nå, og har en tendens til og glemme de.. Anonym poster: bfa0271b7d827e825e013ee52e73c758
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Ja, det kan være p-pillene. Jeg har det samme problemet selv, og har prøvd 4 forskjellige merker (yasmine, micro(-something), diane og mercilon) og p-ring. P-ringen likte jeg i starten, men den hjalp ikke noe på sexlysten, og etterhvert fikk jeg også ekstreme humørsvigninger. Da var det tilbake på p-piller, og problemet vedvarte. Jeg har ingen gode forslag, skriver mest for å se om noen andre har noen forslag. Jeg ble til slutt så lei at jeg bare sluttet, og nå brukes kondom, noe som også gjør sexlivet "vanskligere". Anonym poster: 07906db85cb1601d4b092e8e544805ec
Kira-delta Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Jeg satte i p-stav i januar, trodde det skulle være helt forferdelig vondt, men jeg merket ingenting.. Absolutt ingenting. Kun et lite stikk da legen satte bedøvelse, men ingenting da han satte i p-staven, enda den var stor og skummel, og den pistolen som skulle sette inn staven var enda skumlere.. Det var litt småømt dagene etterpå, men mindre vondt enn et blåmerke. Jeg har ikke hatt bivirkninger heller, og sexlysten er ikke borte. Nå har jeg ikke hatt den så lenge, då jeg vet ikke helt hvor egnet jeg er til å uttale meg om bivirkninger og slikt. Det er hvertfall veldig deilig å slippe pillene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå