Gå til innhold

Nedfellbart stellebord


tuji

Anbefalte innlegg

Vi har lite bad, og jeg ønsker meg et nedfellbart stellebord som tar liten plass. Fant et på IKEA, men det var for bredt. Er det noen som vet om hvor jeg kan finne et slikt? Har 60 cm til rådighet (over vaskemaskinen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du hadde tenkt å ha det over vaskemaksinen, kan du vel heller bruke vaskemaskinen som stellebord?

Det er også mulig å felle stellebordet ned over do (hørest litt rart ut, men tenkt tanken i alle fall) dersom du har bedre plass der..

Det var alt jeg hadde som tips.. (har ikke barn selv, men har nettopp vært med en venninne av meg å finne ut av stellebordsproblematikken på hennes lille bad)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vaskemaskinen er ganske kort, så barnet vil vel fort rekke ut over kanten? Er ny i dette gamet, jeg :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bare bruke stellematte oppå vaskemaskinen. Stellebord er ikke noe større, så når de blir for store eller for aktive å ha oppe i høyden, kan det være en god ide og ta de med ned på gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da driter jeg i hele stellebordet, og kjøper matte + en hylle til utstyret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nok det mest fornuftige, har aldrig nogen siden brugt penge på stellebord har bare købt stelle måtte og den kan man ha overalt, på stue gulvet køkkenborden og hvor man nu måtte ønske. Og så er det den billigste løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...