Gå til innhold

Date dumpa meg pga søppelplukking

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig teit grunn til å ikke ta kontakt da. Hvis mannen er så teit, har du det kanskje bedre uten han ;)

AnonymBruker
Skrevet

Men altså, både sånn ut fra "ta vare på naturen"-perspektiv er det positivt. I tillegg til at det viser at du er en god og engasjert arbeidstaker. Hvordan da? Du ser hva som må gjøre og du gjør det. Det er en meget god egenskap å ha og den skal du være stolt over! :)

Anonym poster: 7290ff8d2e948a6385a1eab7436f5c14

• Liker 1
Gjest Skogmann
Skrevet

Om du hadde plukket opp søppel og proklamert til meg at du skulle ta det med hjem for å sy det sammen til et klesplagg til dine fremtidelige barn (potensielt våres fremtidelige barn) så hadde jeg nok takket for meg. Men siden du kastet det i søpla, så ser jeg på det som en edel dåd.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tolker det som et godt vennskap mellom deg og Moder Jord!:) du fjerner søppel fra naturen, og jammen ryddes det kjapt og greit noe søppel fra ditt liv i retur!:)

Anonym poster: e0524042523370ab227efaf93bbf7e62

• Liker 5
Gjest nicola
Skrevet

Jeg tolker det som et godt vennskap mellom deg og Moder Jord! :) du fjerner søppel fra naturen, og jammen ryddes det kjapt og greit noe søppel fra ditt liv i retur! :)

Anonym poster: e0524042523370ab227efaf93bbf7e62

:hoppendeglad:

Skrevet

Han har kanskje fobi for bakterier. Like greit at du ble kvitt ham, er grusomt med sånne, har bodd med en i kollektiv. Han måtte bruke engangshansker for å ta ut søppelet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en følelse av at hadde du ikke tatt opp søppelet og fått reaksjonen hans nå, hadde du fått en lignende reaksjon på noe annet senere. Like greit å få det unna! Det er utrolig sært å være motstander av at folk holder naturen ren, så han har nok antakeligvis andre sære hangups også.

Anonym poster: 9294fbf9f35684b1c6fa525802637c4c

• Liker 1
Gjest Earth
Skrevet

Burde vært flere av deg, syns du var kjempeflink!:)

Skrevet

Det kan jo være at han så søppelplukking-handlingen som et tegn på at TS kanskje er en "miljømoralist". En som muligens rakker ned på de som tilsynelatende ikke er like "miljøvennlige" som en selv. Uten at jeg skal si at TS er dette på noen som helst måte. Selv kan jeg ikke fordra moralister som skal fortelle meg hvordan jeg skal leve.

Skrevet

Det kan jo være at han så søppelplukking-handlingen som et tegn på at TS kanskje er en "miljømoralist". En som muligens rakker ned på de som tilsynelatende ikke er like "miljøvennlige" som en selv. Uten at jeg skal si at TS er dette på noen som helst måte. Selv kan jeg ikke fordra moralister som skal fortelle meg hvordan jeg skal leve.

Kaster du søppel der det skal så trenger ingen å fortelle deg det heller.

Skrevet

Hvis det er dumpegrunn da skal du være glad du ble kvitt ham.

AnonymBruker
Skrevet

Så vi skal respektere at du kan få lov til å grise til naturen med søppelet ditt, altså? Men du kan ikke respektere personer som synes det er ok å si fra til folk som gjør slikt?

Anonym poster: 8cf0f0400cbd0f094f7204829ae6e30a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ingen miljømoralist som krever at andre skal gjøre som jeg :)

Jeg så bare søpla ligge der og plukket det opp uten å tenke mer på det, måtte tenke godt etter for i det hele tatt å skjønne hva han mente.

Godt at flesteparten her er enig med meg og ser det latterlige i hans grunn til å dumpe meg.

Kommer ikke til å slutte å plukke opp søppel der det ikke hører hjemme :ler:

Anonym poster: 27df19f8bb57547462d3eaeca8048b62

• Liker 1
Skrevet

Så vi skal respektere at du kan få lov til å grise til naturen med søppelet ditt, altså? Men du kan ikke respektere personer som synes det er ok å si fra til folk som gjør slikt?

Det er ikke det jeg sier. Selv hiver jeg ikke søppel rundt omkring, og kan bli irritert hvis f.eks. en fyr spiser pistasjnøtter på T-banen og spytter ut skallet slik at det faller på gulvet. Men hvis noen kommer og kjefter på meg fordi jeg f.eks. ikke kildesorterer alt søppel jeg kaster (du vet, blå og grønne poser), så kan de sette seg på fingeren og snurre (papp går i en egen pose av praktiske hensyn).

AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg må bare le av hele tråden. Litt av en fyr.. :skratte:

Si fra hvis du får svar på SMSen du sendte da!

Anonym poster: fcab358430b443627903f5dec5f528cc

Gjest extra
Skrevet (endret)

Eh, jeg har visst gjort noe som er utilgivelig, flaut og teit. Jeg ble bedt på date av en mann med hund, så vi bestemte oss for å dra til et fint turområde hvor vi satt oss ned og grillet litt på slutten av stien. Det var kjempekjekt, på vei tilbake lå det en chipspose og noe papir på siden av stien, jeg tok det opp og kastet det i søppelspannet sammen med vårt søppel som jeg tok med.

Etter det så sier han at han ringer, men han gjør ikke det, så sier han at vi ikke har tonen, og det er ok.

Men så har han snakket med noen venner av meg og en venninne snappet opp at han faktisk ditchet meg pga jeg tok opp den søpla og han synes jeg er ekkel og rar som tok i andre søppel..!

Jeg sendte ham en sms og spurte om det var sant, har ikke fått svar. Er ikke lei meg en gang, bare... overrasket. Det er ikke slik at det er skitne bind jeg tok opp heller da.

Anonym poster: 27df19f8bb57547462d3eaeca8048b62

For å være ærlig så skjønner jeg ikke hva som rørte seg i hodet på daten din. Det du gjorde ville jeg ha ansett som en god verdi/handling, og kunne se for meg hvordan du ville vært som en eventuell partner (altså blitt glad). Er enig med brukeren Tonje; hadde det vært en overdrivelse hadde nok de fleste blitt betenkte, men det du gjorde kvalifiserer ikke til det.

Det er feilen med samfunnet i dag; bare noen kommer litt utenfor normalen så mister den andre interessen. Det proklameres etter å være seg selv, men når man er det så er det ikke godt nok. Blæææ!

Ikke bry deg om du og heller tenk over at du har noen gode verdier :)

Endret av extra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...