AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Eh, jeg har visst gjort noe som er utilgivelig, flaut og teit. Jeg ble bedt på date av en mann med hund, så vi bestemte oss for å dra til et fint turområde hvor vi satt oss ned og grillet litt på slutten av stien. Det var kjempekjekt, på vei tilbake lå det en chipspose og noe papir på siden av stien, jeg tok det opp og kastet det i søppelspannet sammen med vårt søppel som jeg tok med. Etter det så sier han at han ringer, men han gjør ikke det, så sier han at vi ikke har tonen, og det er ok. Men så har han snakket med noen venner av meg og en venninne snappet opp at han faktisk ditchet meg pga jeg tok opp den søpla og han synes jeg er ekkel og rar som tok i andre søppel..! Jeg sendte ham en sms og spurte om det var sant, har ikke fått svar. Er ikke lei meg en gang, bare... overrasket. Det er ikke slik at det er skitne bind jeg tok opp heller da. Anonym poster: 27df19f8bb57547462d3eaeca8048b62 18
leirbål Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Det sier mer om ham enn om deg. Flott at du hjelper til å holde naturen fin og ren. 43
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 3. april 2013 #5 Skrevet 3. april 2013 Så fisefin han er da. Syns det var flott av deg å gidde å ta andres søppel også. 9
Gjest Cwtch Skrevet 3. april 2013 #6 Skrevet 3. april 2013 Haha, alt man skal utsettes for! Tommel opp til TS for sporty reaksjon på dumpinga, og ikke minst for samfunnsansvar
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #7 Skrevet 3. april 2013 Haha, jaaaa..... er jo greit at han synes han ikke fant tonen med meg, fair sak det. Men at det var fordi jeg tok opp det smårusket, haha, jeg ble helt satt ut, jeg tenkte ikke over det en gang og måtte huske tilbake til den dagen for å faktisk komme på den søpla. Gjør jo sånt hele tiden ute om jeg ser søppel, hiver det i nærmeste søppelkasse. Anonym poster: 27df19f8bb57547462d3eaeca8048b62 3
Chiyo Skrevet 3. april 2013 #8 Skrevet 3. april 2013 (endret) Men TS... da er ikke han noe å samle på. Jeg gjør det samme. Da jeg var på skitur i påsken plukket jeg opp sjokolade papir og sånn, som andre hadde kastet ifra seg på fjellet! Det var ganske lite søppel, men jeg blir likevel ganske irritert når folk gjør sånn. Jeg har bare ikke samvittighet til å la det ligge. Tenk om alle hadde vært som den tullingen som dumpa deg? Da hadde søppelet lagt der i evigheter. Endret 3. april 2013 av Chiyo 8
Havbris Skrevet 3. april 2013 #9 Skrevet 3. april 2013 Jøsses - dette var en original dumpegrunn. Godt at du tar det sporty og at du gidder å ta opp søppel etter andre. Han har sikkert gitt deg navnet "søppelplukkersken" i samlingen sin 7
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #10 Skrevet 3. april 2013 Ja, nå har jeg fått rykte på meg for å være den som plukker søppel, bare ikke folk endrer det til den som roter i søppel haha! Nei, jeg plukker opp søpla hvor jeg ser den, og tar alltid med egen søppel fra turer og slikt, ingenting skal ligge i naturen med mindre det er matrester, da er det jo alltids noen andre som får bruk for de tenker jeg. Anonym poster: 27df19f8bb57547462d3eaeca8048b62 6
Gjest Shines Skrevet 3. april 2013 #11 Skrevet 3. april 2013 Dette er verken utilgivelig eller flaut:) Du gjorde en god jobb og bør heller kun se på fyren som et fjols. Kjipt at det skal finnes så mange tufser der ute.. Men vi får håpe du kommer deg på date m en som vet å verdsette ei m litt tak i:) 4
Sarianne Skrevet 3. april 2013 #12 Skrevet 3. april 2013 En vakker dag blir han dumpa selv fordi han har dorullen "feil vei". Så kanskje han får litt bedre perspektiv på ting 7
sta Skrevet 3. april 2013 #13 Skrevet 3. april 2013 Haha fantastisk..får assosiasjoner til Seinfelds mange idiotiske grunner til å dumpe noen.. jaja like greit å slippe han da tenker jeg.. 4
She_Leiva Skrevet 3. april 2013 #14 Skrevet 3. april 2013 Er nok han som burde kastes som søppel om han ikke tåler mer enn som så. Flott at du tar ansvar og bidrar til å holde naturen fin og ren TS! Det er han som er en dust her.
Gjest Gunfreak Skrevet 3. april 2013 #16 Skrevet 3. april 2013 Viss han syns det er ekkelt å plukke opp en potetgull pose, hadde han sikkert syns sex var ekkelt og klissete også, så like greit du ble kvitt han.
la Flaca Skrevet 3. april 2013 #17 Skrevet 3. april 2013 Okeeei, plukke opp søppel etter andre er sånt som jeg kunne gjort for å gjøre godt inntrykk. Så feil kan man ta.
Steinar40 Skrevet 3. april 2013 #18 Skrevet 3. april 2013 Tenk om flere hadde hatt vett på å ikke kaste søppel der de står og går.
Vulpes Skrevet 3. april 2013 #20 Skrevet 3. april 2013 Hadde du plukket opp haugevis med søppel langs en søplete sti kunne jeg forstått at han reagerte på det, men å plukke opp «ikke-ekkelt» søppel langs en ellers ren og søppelfri vei er da bare en fin og samvittighetsfull ting å gjøre. Tenk om flere gjorde sånt 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå