Vendelin Skrevet 29. mars 2004 #21 Skrevet 29. mars 2004 Trur det bare er oss to, nær familie og nære venner som bryr seg. Siden det er så lenge til blir interessen nok enda større fra dem etterhvert. Men generelt trur jeg nok de fleste ikke er super-interessert. Derfor det er kjekt med bryllups-forum så man kan få rista av seg all verdens interesante og uinteresante bryllupssaker uten å plage livet av andre
Isiselin Skrevet 29. mars 2004 #22 Skrevet 29. mars 2004 Derfor det er kjekt med bryllups-forum så man kan få rista av seg all verdens interesante og uinteresante bryllupssaker uten å plage livet av andre Tror vennene min skal være glade for at de slipper å høre alt jeg grubler på og at jeg heller får grublet de av meg sammen med dere som er akkurat like grublete og fjernstyrte som meg!
tigergutt Skrevet 29. mars 2004 #23 Skrevet 29. mars 2004 For min del trur eg att andre snake meir ombryllupet enn hva vi gjør. Det er spesielt min mor, dette blir det første skikkelige bryllupet me har hatt blant mine søsken. Enten har det vert i utlandet eller ganske lite. Eg synes det er kjekt når dei spør hvordan det går med planlegginga og om eg trenge noko hjelp 2 måneder igen
Wayah Skrevet 29. mars 2004 #24 Skrevet 29. mars 2004 Har det også sånn at folk heller spør meg... Men har ei stakkars venninne som får noen av mine forvirra spørsmål servert til stadighet. Ellers er det mamma ,lillesøster ,svigermor ,frisøren(min kusine) og forlovern min det går utover. Merk at jeg ikke nevnte helten, han er mest fornøyd om han slipper å svare på "hvilken serviett synes du er penest?" og liknende likegyldige spørsmål - Misunner ham litt av og til jeg -Det skal bli sååååå godt å bli ferdig, regner med at forumet holder meg sinnsfrisk så lenge 82 dager igjen(tror jeg regna riktig nå) med det glade vanvidd.
Holly Hobbie Skrevet 29. mars 2004 #25 Skrevet 29. mars 2004 Noen er interesserte, andre ikke. Saant merker man ganske fort. Forloveren min er saann delvis interessert...mens andre venninner spoer masse. Osteopaten min er utrolig interessert og spoer masse og beundrer ringen min hver gang jeg ser ham (en snurrig skrue). Her borte er folk ganske hoflige, og spoer noen ganger kun ut av kotyme. Da svarer jeg bare kort...Det er nok mest de naermeste som er mest interessert - ganske naturlig synes jeg!
Tari Skrevet 29. mars 2004 #26 Skrevet 29. mars 2004 Jeg tror overhodet ikke at alle andre er interessert i vårt bryllup. Jeg snakker ikke om det med mindre folk spør...MEN, jeg har ikke bedt folk i bryllupet mitt som jeg tror ikke er interessert, eller sitter og gjesper under talene osv...Eller som ikke er genuint glade i oss begge. Det ville jo vært for dumt. Men, jeg er veldig interessert i andres bryllupsplaner og jeg bryr meg om detaljer som feks. at det er Valentines frimerker på invitasjonene og at de er laget og ikke kjøpt, at alt står i stil osv.
Gjest Muslingen Skrevet 30. mars 2004 #27 Skrevet 30. mars 2004 Folk pleier å spørre hvordan det går med forberedelsene, og da svarer jeg ganske kort. Har ikke behov for å prate om alle slags detaljer...og folk spør vel mest for å være høflig. Vi tenker nesten ikke på bryllupet i det hele tatt vi. Nå har vi sendt ut innbydelsene, og tar pause til vi får svar. Da skal resten planlegges. :-)
Gjest Tex Skrevet 30. mars 2004 #28 Skrevet 30. mars 2004 Noen er interesserte, andre ikke. Saant merker man ganske fort. Forloveren min er saann delvis interessert...mens andre venninner spoer masse. Osteopaten min er utrolig interessert og spoer masse og beundrer ringen min hver gang jeg ser ham (en snurrig skrue). Osteopat...? :o Hva i all verden er det...?
Grooo Skrevet 30. mars 2004 #29 Skrevet 30. mars 2004 Har ingen interesse av å skravle bryllup med gud og enhverman. Gjør det her inne jeg..hehe Samme her... Pratet omtrent ikke om bryllup med venner i det hele tatt, hadde "gjengen" her inne, det holdt lenge for meg.
minniepus Skrevet 30. mars 2004 #30 Skrevet 30. mars 2004 Selve bryllupet, altså på dagen, håper jeg er sånn passe interessant for de inviterte. Forberedelsene er såvidt interessante for brudgommen, så jeg har ingen illusjoner om at de er interessante for andre.
Holly Hobbie Skrevet 30. mars 2004 #31 Skrevet 30. mars 2004 Osteopat...? :o Hva i all verden er det...? Dem finnes det mange av her borte - og de har ingenting med ost aa gjoere jeg har vaert hos ham pg.a hode/nakkesmerte - han er en slags kiropraktor (dvs. kiropraktiskk kommer fra osteopatien!). Det var dagens folkeopplysning.
Gjest Tex Skrevet 30. mars 2004 #32 Skrevet 30. mars 2004 Men osteoporose betyr jo benskjørhet...? Hva har det med nakkekiroprakti å gjøre...?
Holly Hobbie Skrevet 30. mars 2004 #33 Skrevet 30. mars 2004 Men osteoporose betyr jo benskjørhet...? Hva har det med nakkekiroprakti å gjøre...? Vel, jeg er ingen ekspert, men er det ikke ganske logisk - osteo betyr vel ben og porose betyr poroest...altsaa skjoere(poroese) ben! Finnes sikkert mer informasjon hvis du leter paa nettet - jeg har veldig bra erfaring med osteopati, men det finnes bare fem osteopater eller noe i Norge.
-ida- Skrevet 30. mars 2004 #34 Skrevet 30. mars 2004 Jeg tror ikke mitt bryllup er så veldig spennende for andre enn meg selv nei. Tar det ikke så tungt, og tror det er helt naturlig vi har alle masse å sti med og mitt bryllup er vel ikke verdensviktigste i andres liv nei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå