Gå til innhold

7th heaven


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

DA jeg var ung. Bare for å kverulere:-P

Jeg er 2 år eldre enn deg. Tenkte på da jeg var i tenårene og så på det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser den serien for tiden, ble så rørt at jeg gråt her om dagen.... da følte jeg meg teit! :fnise:

Anonym poster: 929b1a2c6a954bb961909e4e7ea9937a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 2 år eldre enn deg. Tenkte på da jeg var i tenårene og så på det :fnise:

Mente ikke at du var gammel da. Mente at "når" ikke skal brukes i den sammenhengen, bare:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et pinlig foto av en litt eldre ruthie :fnise:

31403-mackenzie_rosman_en_sous_vetements.jpg

Anonym poster: 7f3878899e027b1e39eccc394eefed64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et pinlig foto av en litt eldre ruthie :fnise:

31403-mackenzie_rosman_en_sous_vetements.jpg

Anonym poster: 7f3878899e027b1e39eccc394eefed64

Hva har Eric Camden å si til dette, mon tro?

Men syns hun var deilig, jeg:-) Hadde ikke sagt nei takk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Det er bare så utrolig sjokkerende og skremmende. Jeg håper han ikke gjorde noe mot Ruthie.



Anonymous poster hash: ec4ce...a90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aw, 7th Heaven er en så fin serie. Litt sånn feel-good :) Husker at jeg så på det masse da jeg gikk på ungdomsskolen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

Haha, jeg hadde et elsk/hat-forhold til den serien. Nå er det bare hat, men jeg så på det da jeg var tenåring.

Jeg er jo ekstrem-ateist, og til og med om man ser bort fra all Gud-tullet deres så har de noen verdier og en moral som skurrer veldig for meg iblant. De var helt ekstreme på å overvåke barna sine, spionerte på dem omtrent. Og så var det helt KRISE når Mary hadde tatt en øl eller Lucy hadde kysset noen på kino eller noe. Men så var det jo morsomt å se på det også med litt distanse også, å flire over alt det typisk amerikanske, selv om noe av det bare irriterte.

Beste episoden er når de finner MARIHUANA.. Matt har liksom mekket seg en joint da, og lagt den et sted hvor han far fant den. Husker jeg syntes de var så ekstremt overdramatiske, og det har tydeligvis noen andre syntes også, for det har blitt en greie på youtube. Her er en versjon med inception-musikk (men den originale scenen er egentlig morsommere, for det blir så vanvittig dramatisk på slutten, som er kuttet bort her):

Endret av Hooty McOwlface
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg hadde et elsk/hat-forhold til den serien. Nå er det bare hat, men jeg så på det da jeg var tenåring.

Jeg er jo ekstrem-ateist, og til og med om man ser bort fra all Gud-tullet deres så har de noen verdier og en moral som skurrer veldig for meg iblant. De var helt ekstreme på å overvåke barna sine, spionerte på dem omtrent. Og så var det helt KRISE når Mary hadde tatt en øl eller Lucy hadde kysset noen på kino eller noe. Men så var det jo morsomt å se på det også med litt distanse også, å flire over alt det typisk amerikanske, selv om noe av det bare irriterte.

Beste episoden er når de finner MARIHUANA.. Matt har liksom mekket seg en joint da, og lagt den et sted hvor han far fant den. Husker jeg syntes de var så ekstremt overdramatiske, og det har tydeligvis noen andre syntes også, for det har blitt en greie på youtube. Her er en versjon med inception-musikk (men den originale scenen er egentlig morsommere, for det blir så vanvittig dramatisk på slutten, som er kuttet bort her):

Så hvis barnet ditt hadde drukket øl eller røyka marihuana som mindre årig så hadde det vert helt greit for deg?

Anonymous poster hash: d7067...65e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

Så hvis barnet ditt hadde drukket øl eller røyka marihuana som mindre årig så hadde det vert helt greit for deg?

Anonymous poster hash: d7067...65e

Mine foreldre tok meg og mine søsken i sånne ting uten å være i nærheten av å reagere på en måten.

Kanskje ikke de beste eksemplene, poenget var uansett at jeg syntes ofte de var utrolig strenge og veldig overdramatiske, det var flere mindre hendelser også hvor de tok det så dødsens seriøst at det ble latterlig. Det var liksom verdens undergang hvis Simon hadde sagt et banneord på skolen, og det at Mary tok en pils var et tegn på at hun var heeeelt på kjøret, hun ble vel sendt bort til og med om jeg ikke husker feil. Har ikke sett det på mange år, men jeg husker iallefall at jeg veldig ofte syntes de var ekstremt overbeskyttende ovenfor barna sine og blandet seg inn i alt de gjorde i livet, barna hadde nesten null privatliv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte å se på den serien da jeg var tenåring, men nå kan jeg ikke fordra den. Liker ikke at de skal fremstå så "perfekte" og Eric Camden irriterer meg bare av en eller annen grunn.

Og nå som jeg vet at han har begrepet seg på barn så klarer jeg hvertfall ikke å se på den mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de som nettopp stod frem og skulle ha reuinon. Skal han ikke i fengsel?



Anonymous poster hash: 7fe95...f0c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Rhaegar Targaryen

Hva har Eric Camden å si til dette, mon tro?

Men syns hun var deilig, jeg:-) Hadde ikke sagt nei takk.

At hun er for gammel sansynlgivis

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er typisk for mange amerikanske tv-såpeserier,at alt skal være så overfladisk,prektig og sukkersøtt og skjer det noe fikses det greit og lettvindt.

Foretrekker mye heller britiske tv-serier pga dette.De er mye mer dyptpløyende og realistiske.



Anonymous poster hash: 1ead1...e2d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå.. Jeg som elsket denne serien... http://www.seher.no/kjendis/7th-heaven-pappa-innr-mmer-overgrep-p-barn-74823

Ble oppriktig lei meg da jeg leste disse nyhetene. Nå har serien blitt tatt av tv også.. Men jeg er ikke sikker på om jeg ville sett på den mer uansett.



Anonymous poster hash: ab403...a50
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...