Gå til innhold

7th heaven

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som følger med på denne serien, eller har det tidligere? Går på TvNorge hverdager klokka 14.15.

Har alltid likt denne serien, som gir meg en nostalgisk følelse av 90-tallet.

Anonym poster: 61fbdb9900444bb28d07934bf2aea203

Gjest Novacane
Skrevet

Haha ja, husker jeg så mye på det tidligere da jeg gikk på videregående/ungdommskolen. Skikkelig søt og uskyldig serie. Har vel sett alle sesongene tror jeg, med unntak av et par episoder.

Skrevet

Elsker den serien! :)

Skrevet

Nostalgi, joda, men så får man nok. Det er godt med en cupcake også, men å se den serien opp igjen blir som å spise 20 cupecakes på rad. for mye sukker, for kvalmende. Jeg får litt oppgulp av hvor høy moral det er og hvor sukkersøt den lille tilværelsen deres er. Men for all del, den var kjekk å se på når jeg var mindre, den og "en engel iblant oss" men i dag så slår jeg over på noe annet (hva som helst) når 7th haven kommer

• Liker 10
Skrevet

Husker jeg var helt hekta for noen år siden. Koselig serie! Tror jeg skal begynne å følge med på TvNorge for "gamle dagers" skyld.

Skrevet

Så faktisk på den serien i dag på tv2.

Synes definitivt at de første sesongene er best da Simon og Ruthie enda var små

Skal jeg være helt ærlig synes jeg at søsknene i serien er alt for ulike utseendemessig til at det skal være realistisk, men likevel. Koselig serie :)

AnonymBruker
Skrevet

Nostalgi, joda, men så får man nok. Det er godt med en cupcake også, men å se den serien opp igjen blir som å spise 20 cupecakes på rad. for mye sukker, for kvalmende. Jeg får litt oppgulp av hvor høy moral det er og hvor sukkersøt den lille tilværelsen deres er. Men for all del, den var kjekk å se på når jeg var mindre, den og "en engel iblant oss" men i dag så slår jeg over på noe annet (hva som helst) når 7th haven kommer

Helt enig, det er så mye moral og søthet at jeg får det helt i vrangstrupen. Utrolig hvor goodie goodie den familien der er..! gjennom 20 sesonger eller noe. De barna er jo vokst opp med den serien, spesielt hun Ruthie, var vel med fra hun var bittelita til hun ble 17-18 eller noe?

Anonym poster: 7f3878899e027b1e39eccc394eefed64

AnonymBruker
Skrevet

Så faktisk på den serien i dag på tv2.

Synes definitivt at de første sesongene er best da Simon og Ruthie enda var små

Skal jeg være helt ærlig synes jeg at søsknene i serien er alt for ulike utseendemessig til at det skal være realistisk, men likevel. Koselig serie :)

Helt enig. Serien blir veldig kjedelig når Matt, Mary og Simon forsvinner.. De første 3-4 sesongene er de beste. Det med ulikhetene mellom søskna er vel sånn det er i de fleste serier da:-)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Greit poeng. Men samtidig tar den opp mange problemer i samfunnet, som f.eks mobbing, vold i hjemmet, rasisme, selvskading, alkoholisme osv osv..

TS

AnonymBruker
Skrevet

Greit poeng. Men samtidig tar den opp mange problemer i samfunnet, som f.eks mobbing, vold i hjemmet, rasisme, selvskading, alkoholisme osv osv..

TS

Ja, og alt kan løses via Gud..............

• Liker 8
Skrevet (endret)

Ja, og alt kan løses via Gud..............

I denne serien vil jeg si at det blir lagt like mye, om ikke mer, vekt på dialog og åpenhet enn religion.

Edit: dårlig formulering

Endret av Samaysa
  • Liker 2
Skrevet

TS

Joda vi har alle forskjellig smak, men for meg blir det overkill totalt. Om alt kunne fikses slik det gjør i 7 th haven hadde det jo ikke vært noe problem, det hadde jo bare vært å sette Eric Camden og Gud på saken så har vi en idyllisk og fredelig verden. Som sagt, kjekt med cupcakes, enhjørninger, regnbuer og magisk tryllestøv men ikke i 20 sesonger, reprise på reprise på reprise

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Joda vi har alle forskjellig smak, men for meg blir det overkill totalt. Om alt kunne fikses slik det gjør i 7 th haven hadde det jo ikke vært noe problem, det hadde jo bare vært å sette Eric Camden og Gud på saken så har vi en idyllisk og fredelig verden. Som sagt, kjekt med cupcakes, enhjørninger, regnbuer og magisk tryllestøv men ikke i 20 sesonger, reprise på reprise på reprise

Eric Camden er jo superhelt da!:-)

Når jeg ser denne serien velger jeg å se bort fra det kristne budskapet som er der. Er ikke det som fenger meg ved denne serien.

Men jeg liker liksom temaene som blir tatt opp i serien. Mange viktige problemstillinger. Men de siste sesongene handler det lite om slike ting, og mer og mer om familien internt, og da blir det kjedelig. Og så kommer det altfor mange nye folk inn som ikke egentlig er en del av familien..

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tre biologiske og vi er like ulike av utseende som barna i 7th heaven.

Anonym poster: 57c3e12984c2b1a8ab963bb8eccc4ebb

Skrevet

Jeg har tre biologiske og vi er like ulike av utseende som barna i 7th heaven.

Anonym poster: 57c3e12984c2b1a8ab963bb8eccc4ebb

Jada, men så vanlig er det egentlig ikke. Man ser jo tydelig at både Mackenzie Rosman og Jessica Biel er av indiansk avstamming.

• Liker 1
Skrevet

Har sesong 1 til 7 av 7 th heaven, i DVD serie samlingen min:) Så jeg kan se det når jeg vil:)

AnonymBruker
Skrevet

Matt camden :hjerte:

Anonym poster: 64703021af3e78da7f7ed157b257492c

Skrevet

Husker jeg ville kvele dem alle sammen når jeg var ung. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Husker jeg ville kvele dem alle sammen når jeg var ung. :fnise:

DA jeg var ung. Bare for å kverulere:-P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...