FruN Skrevet 3. april 2013 #21 Del Skrevet 3. april 2013 Huff, så ekkelt! Skjønner godt at det blir skummelt med det som minner om en slik opplevelse! Godt du kom deg unna da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 3. april 2013 #22 Del Skrevet 3. april 2013 Jeg klarer liksom ikke å stole på menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. april 2013 #23 Del Skrevet 3. april 2013 Har du hatt noen å snakke med om dette i ettertid? Det du opplevde den gangen er sånn opplevelser som må bearbeides og snakkes om Ery. Håper du har hatt muligheten til å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 3. april 2013 #24 Del Skrevet 3. april 2013 Hvorfor skulle jeg snakke om det, det blir bare bagatelisert og puttet under en stol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2013 #25 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Dette ble i alle fall jeg veldig glad av å se! Måtte overtale han lenge, men fikk til sist selveste kolonial-Kongen av Norge til å åpne innkjørselen til butikken din. DEN LEVE! Endret 4. april 2013 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 4. april 2013 #26 Del Skrevet 4. april 2013 Det var bra det var kongen og ikke kolonial majoren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2013 #27 Del Skrevet 4. april 2013 Håh, neida: her er KUN det beste godt nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 4. april 2013 #28 Del Skrevet 4. april 2013 Kolonial majoren er jo han derre Rema Reitan, å han liker jeg ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 4. april 2013 #29 Del Skrevet 4. april 2013 Ny sommer pysj 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 4. april 2013 #30 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Kuuuul!! Endret 4. april 2013 av FruN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 4. april 2013 #31 Del Skrevet 4. april 2013 Kjøpte den på Cubus, samme med genseren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 4. april 2013 #32 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg må vel kanskje jobbe i morgen, stakkars kunder sier jeg bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 5. april 2013 #33 Del Skrevet 5. april 2013 Rumle, her er han lille som holdt på å dø under fødselen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 5. april 2013 #34 Del Skrevet 5. april 2013 Ååå Ery! Det er den søteste kattungen jeg har sett i hele mitt liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 5. april 2013 #35 Del Skrevet 5. april 2013 Ååå Ery! Det er den søteste kattungen jeg har sett i hele mitt liv! Når han ble født, var han størst men samtidig svakest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 5. april 2013 #36 Del Skrevet 5. april 2013 Så godt at det gikk bra med ham da, lille pelsdotten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 5. april 2013 #37 Del Skrevet 5. april 2013 Ny sommer pysj Jeg forelsket meg sånn i den pysjen Ery, så jeg måtte på Cubus idag og kjøpe likedan Mannen min syntes den var supersøt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 5. april 2013 #38 Del Skrevet 5. april 2013 Kult nå har vi samme pysj. Jeg må slutte å sitte å se på Thailand tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 5. april 2013 #39 Del Skrevet 5. april 2013 Tror jeg må skyndte meg å vaske opp pysjen så jeg får brukt den! Jeg og drømmer om turer til sol og varme nå.....er forsåvidt sol her, men iskaldt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. april 2013 #40 Del Skrevet 5. april 2013 Gratulerer med ny dagbok, Ery! Rumle, her er han lille som holdt på å dø under fødselen Guuuu så utrolig nydelig! Hva heter han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå