Gå til innhold

EryMax kolonial og skravlehjørne


Gjest EryMax

Anbefalte innlegg

Gjest EryMax

I gamle dager hadde kolonialen et hjørne, der befolkningen møttes for å prate om dagens hendelser og andre ting. Min farmor jobbet lenge i kolonialen til Ingebrigtsen. Å nå jobber jeg også i kolonialen, tiden med der kjøpmannen kjente alle kundene er forbi men er man service instilt kan man få kunder. Smil er et av de viktigste hjelpemiddlene vi mennesker har. Smiler du når du hjelper en kunde, vil kunden tenke her har de ansatte som liker jobben sin. Her i skravlehjørnet kan vi prate og fjase om alt vi vil. Å trenger noen hjelp, så skal jeg prøve så godt jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest EryMax

Skal få mamma til å se på den først. Flytter den over på minnepenn eller tar med meg bankbrikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere medny og spennende kolonialforretning Ery!

Her har du en hel vegg med hektogodteri til å ha i butikken din.

Du kan jo spandere litt på søstera di, så kanskje hun blir blid igjen? :ler:

h6Fp6B8.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det kandis her? :hoppe: Jeg mener alle gammeldagse kolonialforretninger med respekt for seg selv har kandis :opplyser:

Namnamnamnamnam!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Finnes det kandis her? :hoppe: Jeg mener alle gammeldagse kolonialforretninger med respekt for seg selv har kandis :opplyser:

Namnamnamnamnam!!

Vet du noe vi har kandis, Å det har ICAen min også

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest EryMax

Alle rundt meg sier jeg må få meg en kjæreste, men de vet ikke hvorfor jeg ikke vil ha. Hvorfor menn skremmer meg sånn. De vet ingenting om hvordan det var når jeg var 15-16 år å på tur hjem en sommerkveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Jeg er ikke en gang sikker på om jeg vil skrive det. Jeg ble dratt inn i et busskur å forsøkt voldtatt av en mørkhudet mann. Jeg turte aldri å si noe til så mange, å de jeg sa noe til bare bagateliserte det. For meg det å bli dratt i et busskur og befølt og kysset på, var en veldig veldig skremmende opplevelse. Jeg kom meg unna, å gjemte meg hos mamma. Turte ikke å ha lampene på, så jeg tente et eneste telys på rommet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...