Gå til innhold

Ble overrasket over størrelsen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde sex med en gutt jeg er på flørter'n med for en ukes tid siden. Vi var begge veldig fulle, og jeg må innrømme at jeg var litt skuffet over både min og hans prestasjon etterpå. Vi hadde sex flere ganger den natten og utover morgenkvisten, men det føltes ikke som vi fungerte så bra sammen. Uansett, i helgen besøkte han meg, og vi endte i senga igjen. Denne gangen var det noe helt annet, og jeg ble veldig positivt overrasket over hvor deilig det var, i og med at det ikke var såpass sist gang.. :) Han tok meg fra alle vinkler, og samspillet gikk som en lek! OG, det både så og kjentes ut som at penisen hans hadde vokst seg til det dobbelte fra sist gang! :fnise: Jeg skjønner jo at alkoholen spilte inn på oss begge første gangen, og at han da antagelig ikke greide å bli ordentlig hard, så jeg slår et slag for edru sex!! :danse:

Anonym poster: 7a7ea769cb4dff184958ca83ed0cb1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, edru sex er vel alltid best ;D

Tydeligvis! :fnise: Glad for at vi ga hverandre en sjanse til for å si det sånn!

Anonym poster: 7a7ea769cb4dff184958ca83ed0cb1e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis! :fnise: Glad for at vi ga hverandre en sjanse til for å si det sånn!

Anonym poster: 7a7ea769cb4dff184958ca83ed0cb1e7

Da er jeg glad på dine vegne! Lykke til videre :D Håper dere fortsetter å ha god sex, i edru tilstand ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg glad på dine vegne! Lykke til videre :D Håper dere fortsetter å ha god sex, i edru tilstand ;)

Takk ,det håper jeg også! ;) Han er virkelig en flott fyr! *sukk*

Anonym poster: 7a7ea769cb4dff184958ca83ed0cb1e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...