Gå til innhold

Pell buser og hold deg frisk!


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg er faktisk ikke så overrasket, det gir mening for meg (er logisk) - men fysj :kvalm: Jeg har ikke planer om å ta til meg det rådet :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, dersom det er det som må til får å holde seg frisk, så trives jeg bedre som usunn..

:kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Jeg synes ikke det er spesielt ekkelt å se folk pelle seg i nesen, jeg. Men om jeg hadde sett noen spise det de fant, da hadde jeg nok stusset litt. :ler: Neglebiting synes jeg er verre - tenker ikke folk på hvor utrolig mye de tar på i løpet av en dag? Og hvor utrolig mange andre som har tatt i det samme?

Forresten har jeg ikke så mye i mot at barn spiser buser, det er liksom en sånn ting som de "skal" gjøre. Selv spiste jeg blomsterjord, småstein, snørr og buser, neglene mine... ju neim itt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Jeg synes ikke det er spesielt ekkelt å se folk pelle seg i nesen, jeg. Men om jeg hadde sett noen spise det de fant, da hadde jeg nok stusset litt. :ler:
Helt enig, jeg syns faktisk det er greit om jeg tilfeldigvis ser noen pelle seg i nesa - selv om jeg aldri ville gjort det selv, men om de hadde spist det: :kvalm::kvalm: :kvalm: :kvalm:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Motbydelige greier. Blir kvalm når jeg ser folk pille seg i nesa. Syns ikke det er så delikat at barn gjør det heller, men de unnskyldes. Men voksne....... :kvalm::kvalm::kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom artikkel. Skjønner ikke at alle spyr så veldig her inne jeg. Det er jo også forskjell på å pelle seg i nesa i full offentlighet og å gjøre det på do? Alle gjør vel det på et eller annet punkt. Eller?

Er faktisk enig i at å bite negler ikke er spesielt mye bedre. Hun som sitter på pulten over meg på jobben spiser konstant negler, og det er ekkelt det også. Spesielt etter at jeg leste artikkelen om at tastaturet inneholder mer basilusker enn toalettet! Kanskje jeg må sette inn en spy-smily jeg også? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir innmari godt hvis du tar litt salt og pepper på før du spiser busene, kanskje jeg skal skrive en oppskrifts bok med buser som basis?

Hmmm... :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...