Gå til innhold

hvordan "si opp" psykologen sin?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har gått til psykolog ett par ganger, men har funnet ut at det ikke er noe for meg. Nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre for å avslutte? Kan jeg bare ringe dit og si at jeg vil slutte? Eller vil de at jeg skal komme og forklare meg?

Gruer meg til å si ifra :S

Anonym poster: 56d57e3e83b44519efad187836654cf7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger nok ikke å gjøre noe mer enn å ringe og si i fra at du ikke vil gå dit lenger! Psykologen tar dette ikke personlig, så du må nok ikke forklare deg av den grunn! :) Om du blir spurt om en grunn, så er det legitimt å si at det ikke var noe for deg. :)

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger nok ikke å gjøre noe mer enn å ringe og si i fra at du ikke vil gå dit lenger! Psykologen tar dette ikke personlig, så du må nok ikke forklare deg av den grunn! :) Om du blir spurt om en grunn, så er det legitimt å si at det ikke var noe for deg. :)

takk for svar :)

Anonym poster: 6c68cdba8e0d13a7cc6c183927544122

Skrevet

Jeg sa fra på "siste time", dvs. 3. gang jeg var der. Syntes det var greit å ta det ansikt til ansikt og bestemte meg endelig i løpet av den konsultasjonen. Det gikk helt greit. Jeg hadde litt andre forventninger til den bistanden psykologen kunne yte enn det som faktisk skjedde, så vi var enige om at det ikke var så mye vits i flere konsultasjoner.

Men telefon går nok like greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...