Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har slitt i mange år med veldig mye svie og vondt i øynene mine. Jeg har brukt linser i noen år nå, og når jeg har linsene av blir øynene enda mer sensitive og tåler mindre...Sikkert pga de er vant med å ha noe dekkende som linsene over seg. Jeg tar linsene av hver kveld og legger de i rent linsevann. Bytter ut linseboksen jevnlig.

Jeg er som oftest rød i øynene og er veldig trøtt. Det med øynene gjør at jeg blir trøttere enn jeg hadde trengt å vært føler jeg.

Ellers har jeg mange ganger, avogtil i lengre perioder hatt et sterkt trykk bak øynene. Skikkelig fælt.

Optikkeren sier ikke stort annet enn at øynene er litt tørre (det vet jeg selv), mens øyenleger sier det samme.

Jeg har briller men de er desverre altfor svake, og har ikke råd til å oppgradere de enda. Uansett takler jeg dårlig å gå med briller, synes det er veldig ubehagelig, så det vil kun være på kveldstid når jeg sitter hjemme.

Bruker øyedråper til tider. De kan fungere et par minutt så blir det som før. Drypper jeg øyedråper på øynene uten å ha linser på svir det VELDIG.

Jeg synes dette er forferdelig å leve med, og er desperat etter ei løsning. Noen som opplever det samme? Har dere tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...