Sandman Skrevet 29. mars 2004 #1 Skrevet 29. mars 2004 - Jeg skjøt en elg i går med gevær på på trehundre meter, sa den første jegeren. - Det er vel ingen kunst å skyte en elg med et så langt gevær, sa den andre jegeren. - Nei, Nei, sa den første jegeren. - Det er ikke det jeg mener. Jeg mener at i går skjøt jeg en elg på trehundre meter med gevær! -Ho, ho, sa den andre jegeren. - En elg på trehundre meter kan ikke være så vanskelig å treffe! - Nå tror jeg jammen jeg blir forbanna, sa den første jegeren. Det er jo ikke det jeg mener! - Hva mener du da?, sa den andre jegeren. - Jeg mener at jeg i går, på trehundre meters avstand, skjøt en elg med gevær! - En elg med gevær?, sa den andre jegeren. - Da var det vel flaks at ikke elgen skjøt først...
*Lene* Skrevet 29. mars 2004 #5 Skrevet 29. mars 2004 Hehe...nesten så man blir irritert på mannens vegne her
Gjest Virvel Skrevet 29. mars 2004 #7 Skrevet 29. mars 2004 Den samtalen der kunne gjerne ha funnet sted ved middagsbordet her hos meg. Det er familien min i et nøtteskall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå