miramis Skrevet 5. april 2013 #21 Skrevet 5. april 2013 At å være biseksuell kvinne er trendy! Haha uff, vanskelig å få alt til å klaffe når jeg skriver på touchskjerm 1
Gjest Lille-pus Skrevet 6. april 2013 #23 Skrevet 6. april 2013 At mennesker over 40 ikke har sex, ikke er i stand til å ha sex, har kjedelig sex, er lite tiltalende, ikke har prøvd alt som kan prøves 2
Gjest Naria Skrevet 6. april 2013 #24 Skrevet 6. april 2013 Bifile er jo verdens smarteste mennesker, mens hetero og homofile bare har 3.5 miliarder mennesker å velge mellom, mens bifile har fulle 7 milliarder. Bifile kan da på ingen måte velge blant alle i hele verden. En bifil mann er blant annet utelukket for en heterofil mann, og det samme gjelder jo bifile kvinner og heterofile kvinner. 1
Gjest Gunfreak Skrevet 6. april 2013 #25 Skrevet 6. april 2013 Bifile kan da på ingen måte velge blant alle i hele verden. En bifil mann er blant annet utelukket for en heterofil mann, og det samme gjelder jo bifile kvinner og heterofile kvinner. Jo da, er de veldig sjarmernede og gode til å overtale så.
Gjest Riskjeks Skrevet 6. april 2013 #26 Skrevet 6. april 2013 (endret) At mange kvinner tester ut sex med andre kvinner av andre grunner enn at de er bifile/lesbiske. Jeg har ingen problemer eller fordommer mot lesbiske eller bifile kvinner, men har inntrykk av at en del kvinner tester ut sex med andre kvinner for å få status blant menn, for å virke "frigjort", "trendy" eller noe lignende. Ser for meg sånne blonde bimbodamer som kliner på fest, og så går de og "koser seg" litt etterpå. Men de "er jo ikke bifile daaaa"! Jepp, jeg er fordomsfull Endret 6. april 2013 av Riskjeks 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #27 Skrevet 8. april 2013 At homofile menn tror at ALLE menn egentlig er "litt homo" Anonym poster: 9799550afb5b0c55cc20ab395157517b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå