caroprins Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Ok. Du har vært på Kreta. Hvis jeg skal dit, hvor ville du anbefale meg å dra eventuellt ikke dra og hvorfor? Eneste kriteriet er at jeg ikke skal på noen utpreget partyplass.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Vi reiser hvert år til Agi Apostolli, ligger ca 10min unna Chania. Utrolig koselig plass, samtidig som en har mulighet til byliv hvis en føler for det:) Anonym poster: 41e3c426aa8c0163e2a65c71b2f9dd14
AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #3 Skrevet 13. april 2013 Jeg liker Rethymnon i mai/juni og september. Fra midten av juni til midten av august er det for mye party etter min smak. Men en kjempekoselig by med fin strand og en nydelig gamleby:) Her reiser alle type mennesker, men har aldri vært for mye barnefamilier når jeg har vært der(heldigvis) siden jeg reiser litt utenom fellesferien. Dessuten er nok ikke stranda den aller mest barnevennlige heller. Anonym poster: def5961922bd7c53e3add5a581e98371
stripen Skrevet 13. april 2013 #4 Skrevet 13. april 2013 Synes Platanias er veldig koselig. Det er ikke mye festing, men mest koselige restauranter og små butikker. Strendene er fine, og strekker seg langs hele Platanias, så du er nesten garantert å havne nær eller rett på en strand. Det er også lett å finne fram siden alt ligger på linje med stranden.
elvital Skrevet 13. april 2013 #5 Skrevet 13. april 2013 Slår et slag for Rethymnon tror jeg. Evt Bali eller Georgiopolis. De to sistnevnte er små stille "byer". Platanias er greit, men det er skikkelig turist-helvete (dog litt koselig oppi gamlebyen. Og ja, jeg har vært der. Litt for mange ganger). Liker Chania veldig godt, veldig koselig by!
caroprins Skrevet 14. april 2013 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2013 Takker for innspill. Skal sjekke ut alle stedene nærmere.
MissStiles Skrevet 14. april 2013 #7 Skrevet 14. april 2013 Jeg ville også anbefalt Rethymnon. Fin strand, små butikker, koselig restauranter både langs strandpromenaden og ved vannet.
Gjest DevilAngel Skrevet 14. april 2013 #8 Skrevet 14. april 2013 Hvis du skal til Kreta anbefaler jeg på det sterkeste å dra til Paleochora!!! Det er ikke noe partyplass, bare ett lite koselig sted syd i Kreta som det er veldig varmt om sommeren. Hvis du skal dit anbefaler jeg å bo på Libyan Princess Hotel. Det var billig, kjempefint og kjempebra service! De andre hotellene er ikke noe å skryte av. Det går også en båt derfra som går til et sted som heter Elafonisi, den stranden su kommer til da er akkurat sånn ferieparadis du ser på tv og bilder Jeg savner de pannekakene de hadde der. Man kunna ha hva man ville på :D Jeg hadde nutella, biskets og maltersers på <3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå