Gå til innhold

Hormonfri prevensjon - hva finnes?


Lille Løve

Anbefalte innlegg

Hva finnes av hormonfri prevensjon?

Går nå på Yasmin og har aldri hatt så lav sexlyst... :roll:

Tror hormonene ikke liker meg :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hm...kondom, pessar, spiral, sterilisering... er det jeg kommer på som er rimelig lett tilgjengelig i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville anbefalt kondom. Men etter det innlegget om din partner tror jeg neppe han ville godtatt det som alternativ :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hm...kondom, pessar, spiral, sterilisering... er det jeg kommer på som er rimelig lett tilgjengelig i Norge.

Mener da at det finnes hormoner i spiral! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville anbefalt kondom. Men etter det innlegget om din partner tror jeg neppe han ville godtatt det som alternativ :roll:

Det har du helt rett i Joplaya :roll: Han ville heller fått ti unger enn å tre på "regnfrakk", som han sier...

Har dårlig erfaring med spiral, men kanskje det er eneste sikre hormonfrie alternativ.

Sterilisering... vet ikke helt jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei på deg!

Jeg gikk på Yasmin og hadde ingen lyst jeg heller. Nå har jeg byttet til Trionetta og har fått tilbake lysten. Det er helt utrolig! :) Eneste bivirkningene jeg har fått er at jeg har gått opp 1-2 kg, men det ser ut som jeg er på vei ned igjen nå (er på det andre brettet/gått på Trionetta i ca. 6 uker).

Bytt til Trinetta og se hvordan det fungerer for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tilbake sexlysten etter at jeg slutta med Trionetta..Kjøpte meg ladycomp og er fornøyd med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte pessar når jeg ammet, siden vi ikke ville bruke kondom. Du merker lite/ingenting til det når det først er satt inn, men det kan jo være litt forstyrrende under kosen hvis man ikke har satt det inn på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...