AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #21 Skrevet 4. april 2013 Det var da litt av en påstand. Av alle de mannlige sykepleierne jeg kjenner er bare en homofil. Bare til informasjon, liksom! La meg gjette, du kjenner bare en mannlig sykepleier? -.- Anonym poster: 56e606d74bc2ea20a2ff59827ca3db5c 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #22 Skrevet 4. april 2013 Gift med en mannlig sykepleierstudent. Byttet yrke i voksen alder, måtte finne et nytt yrke pga finanskrisen. Tok ansvar og det er jo sexy! Anonym poster: f1ce2abef2cb4bdb53572c0ef17bd8d1 1
Cathrine88 Skrevet 4. april 2013 #23 Skrevet 4. april 2013 Menn i dress slår mannlige sykepleier. Jeg takler ikke menn som er så omsorgsfulle. Jeg liker selvfølgelig menn som er hyggelig, men jeg liker at de har baller og vet når de skal være frekke. Anonym poster: 8e51917125ff4e390d2420567bb6c832 Du er klar over at det er plass til mer enn én egenskap i et menneske? 2
Gjest Skogmann Skrevet 4. april 2013 #24 Skrevet 4. april 2013 Homoer........ville heller satser på radiografi, fysioterapi........om intr. er innen helsesektor........verste jeg vet er mannlige jordmødre.......hører ingen steder hjemme dette, andre enn i Norge og i Skandinavia :-) Lukter rompe lang vei. Anonym poster: 208a8e9ef5f5838f245485099dc2ffb2 Whohoo!! yeah, fuck yeah! Fucking faggots eyh? Im gonna rub my dick in their fucking faggot ass and fuck em eh? Fucking niggers too. weeeehaaaa! hold on bohy, yer ass is slippery mate! 3
Gjest Skogmann Skrevet 4. april 2013 #25 Skrevet 4. april 2013 Du er klar over at det er plass til mer enn én egenskap i et menneske? Ja, to er maksgrensa. jeg kan skrive og se. Ut over det har jeg ingen flere egenskaper. Sitter bare og skriver og ser. Har ingen følelser. Hei. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #26 Skrevet 4. april 2013 Jeg er sykepleier selv, og det er mannen også! Veldig kjekt å ha noen som skjønner hva man står i av problemer og utfordringer på jobb, selv om det kan bli i overkant mye sykdomssnakk til tider.. Anonym poster: 14d05b0c96ebf84c25d0e7f762a125ed
Cathrine88 Skrevet 4. april 2013 #27 Skrevet 4. april 2013 Ja, to er maksgrensa. jeg kan skrive og se. Ut over det har jeg ingen flere egenskaper. Sitter bare og skriver og ser. Har ingen følelser. Hei. Praktisk. Evnen til å irritere deg villle skaffet deg problemer på KG. Jeg var i et bryllup en gang, hvor en drita full mannlig sykepleier veivet sånn med armene mens han danset at han slo til meg. Så påsto han at det hele var min feil fordi jeg distraherte ham. Omsorgsfull du liksom! Han hadde dress på seg, og menn i dress er som kjent frekke, så nå vet jeg ikke helt hvilken stereotyp jeg skal skylde på.
Gjest Skogmann Skrevet 4. april 2013 #28 Skrevet 4. april 2013 Praktisk. Evnen til å irritere deg villle skaffet deg problemer på KG. Jeg var i et bryllup en gang, hvor en drita full mannlig sykepleier veivet sånn med armene mens han danset at han slo til meg. Så påsto han at det hele var min feil fordi jeg distraherte ham. Omsorgsfull du liksom! Han hadde dress på seg, og menn i dress er som kjent frekke, så nå vet jeg ikke helt hvilken stereotyp jeg skal skylde på. Huff ja, ikke at jeg på empatisk grunnlag kan forstå hvordan det føltes (da jeg kun kan skrive og se), men det var nok et klassisk eksempel på sykepleier i dress. To motpoler som under visse omstendigheter ikke kan unngås, ved f.eks bryllup og dåp. Sykepleieren kan nok ikke gis noen skyld i denne situasjonen. Men det du skulle ha gjort ville jo selvfølgelig ha vært å dra av han dressen. Da hadde han nok blåst på åstedet og hentet drinker til deg resten av kvelden. Så kunne du satt på ham dressen igjen når han skulle følge deg hjem. Osv.. 2
Gjest aam1972 Skrevet 4. april 2013 #29 Skrevet 4. april 2013 Jepp, for alle sykepleiermenn er omsorgsfulle HELE tiden. Akuratt som folk som driver med økonomi er opptatt av det HELE tiden. "Sjokoladen koster 15 kroner. 6+9=15 jadda jadda..stemmer det. Kanke tenke på noe annet enn økkonnomi jeg!" Ser den, men jeg tenner ikke på menn i sykepleieruniform og grunnen til det er nok at jeg ikke føler at jeg trenger å bli pleiet. Kunne helt sikkert tent på en mann som er sykepleier. Eller økonom. Dette dreide seg vel om de signaler man sender ut i uniformen sin.
Gjest Skogmann Skrevet 4. april 2013 #30 Skrevet 4. april 2013 Ser den, men jeg tenner ikke på menn i sykepleieruniform og grunnen til det er nok at jeg ikke føler at jeg trenger å bli pleiet. Kunne helt sikkert tent på en mann som er sykepleier. Eller økonom. Dette dreide seg vel om de signaler man sender ut i uniformen sin. Joda. Men du er vel ikke med kjæresten din på jobb. Ei heller har han vel på seg sykepleieruniform hjemme? Jeg er ikke sykepleier, så jeg vet ikke helt hvorfor jeg engasjerer meg så..hehe. Men jeg kunne sikkert vært ambulansesjafør eller noe slikt. Liker litt action og å hjelpe folk, og det tror jeg gjelder for mange sykepleiermenn. Mange jobber jo i akutt psykiatri, og mange av de gutta der er ikke noen små pingler akuratt. To karer jeg løftet vekter med tidligere jobbet med det (inkludert meg selv), og man driver med det fordi det er fleksibelt, man vil hjelpe, det er spennende og variert. Sikkert endel menn med dress som er store og tøffe også, men jobben deres er ikke akuratt hverken nobel eller spesielt tøff (tøff på DEN måten) 1
Cristella Skrevet 4. april 2013 #31 Skrevet 4. april 2013 La meg gjette, du kjenner bare en mannlig sykepleier? -.- Anonym poster: 56e606d74bc2ea20a2ff59827ca3db5c Om du leser det jeg skrev en gang til så tror jeg du har svaret på spørsmålet. "Av alle de mannlige sykepleierne....". Jeg jobber på et sykehus, så kjenner ekstremt mange, faktisk.
Gjest aam1972 Skrevet 4. april 2013 #32 Skrevet 4. april 2013 Jeg har jobbet psykriatrien som student og har stor respekt for både menn og kvinner som er sykepleiere, og vet det ikke er pingler. Kanskje derfor jeg ikke har en sykepleierfetisj - det er for kjent og kjært.
Gjest Badabing Skrevet 19. april 2013 #33 Skrevet 19. april 2013 De mannlige sykepleierne jeg kjenner er egentlig ganske badass. Regner med det krever litt selvtillit for å velge et kvinnedominert yrke.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #34 Skrevet 19. april 2013 Du er klar over at det er plass til mer enn én egenskap i et menneske? Klart, men har ennå til gode å treffe en sykepleier uansett kjønn som ikke er veldig omsorgsfulle og politisk korrekte. Tenner ikke på mannlige sykepleiere. Anonym poster: 08face3e294a1c0cdf0841a2a3b2d248
Gjest nobilian Skrevet 19. april 2013 #35 Skrevet 19. april 2013 (endret) Eneste mannlige sykepleieren jeg kjenner, løfter jern, friklatrer og står i døra i helgene. Og nei, han jobber ikke i psykiatrien. Endret 19. april 2013 av nobilian
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå