Gå til innhold

hjelp, har jeg mistet babyn min?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg er akkurat 6 uker på vei idag, men igår etter at vi hadde sex begynte jeg å blø. Ikke mye, men nok til at det var rødt i trusa. I dag morges, kom det også noen dråper blod... Har jeg grunn til å bli redd?? Kan babyn min være borte?? Har bestilt legetime til fredag da... Men håper noen kan svare meg raskt, for jeg er så redd... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tviler sterkt på at du har mistet. Man blør som oftest en god del da. Litt småblødninger etter sex er ganske vanlig.

Er det noen sjanse for at du kan få fremskyndet legetimen? Er jo ikke noe godt for deg og gå rundt å stresse til fredagen. Eller i hvertfall få prate med legen pr. telefon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visstnok er et foster lite når du bare er 6 uker på vei, men det kommer mer enn litt blod når man mister. Det sies at de som mister uten i vite at de har gravid tror de får en sen og ekstra sterk menstruasjon. Så en spontanabort vil jeg nok ikke tro at du har hatt. Men om det er en på gang, kan ingen annen en en lege gi deg svaret på.

Rent fysisk er det ingenting i veien for å vente på legetimen til fredag. Men psykisk så kan det selvfølgelig bli meget tungt å vente. Ring legekontoret og hør hva de har muligheten til å gjøre dersom du ikke ønsker å vente.

PS: Det er ikke unormalt å blø etter sex i svangerskapet. Slimhinnene blir mer ømfintlige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du har mistet din lille spirre, det er vanlig at små bløde når man har sex i et svangerskab men måske ha lidt mere roligsex, men du skal nok holde dig i ro fram til fredag for en sikkerheds skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Da jeg mistet (uke 5) blødde det masse og jeg hadde ekstreme magesmerter. Var ikke i tvil om hva som skjedde. Så det høres ikke ut som om du har mistet, men en sjekk hos legen kan være greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...