Gå til innhold

London i september

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da er det endelig avgjort: Jeg og kjæresten skal til London i september! Guuuuud som jeg gleder meg!

September er valgt for å slippe unna den verste turisttrengselen og vi vil ikke ha det altfor varmt heller. Men vi vil heller ikke reise for sent på høsten sånn at det blir for kaldt til å sitte ute i en park og lignende. Så september blir bra!

Men akkurat når i september? Vi står veldig fritt, men må bestemme oss ganske snart sånn at vi kan organisere alt som må organiseres.

Så vi lurer på: Er det noe spesielt som skjer i London i september, noe vi bør prøve å få med oss? Noe vi bør vite om før vi bestiller billetter og ordner fri på jobben osv?

Anonym poster: ff741047ce8d8e4278381bb6c19413d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I london er det ALLTID turist sesong, noe mindre i sept enn i juli, men det vil nok alikevel være mye folk. Hvis dere skal delta på turistatraksjoner, så vil det nok uansett være en del folk. en del av skolene/universitetene har også sommeferie frem til sept/okt, så det vil nok sannsyneligvis være mange studenter i byen på den tiden.

Vet ikke om det er spesielle ting som skjer i sept, men london har jo alltid noe å by på. Når det gjelder hvilken dato, så vil jeg forslå at dere søker på hotel priser i ulike perioder, og kanskje legger turen litt opp etter de billigste datoene (billige datoer, betyr mindre turistpågang på hotellene)

AnonymBruker
Skrevet

Da er det endelig avgjort: Jeg og kjæresten skal til London i september! Guuuuud som jeg gleder meg!

September er valgt for å slippe unna den verste turisttrengselen og vi vil ikke ha det altfor varmt heller. Men vi vil heller ikke reise for sent på høsten sånn at det blir for kaldt til å sitte ute i en park og lignende. Så september blir bra!

Men akkurat når i september? Vi står veldig fritt, men må bestemme oss ganske snart sånn at vi kan organisere alt som må organiseres.

Så vi lurer på: Er det noe spesielt som skjer i London i september, noe vi bør prøve å få med oss? Noe vi bør vite om før vi bestiller billetter og ordner fri på jobben osv?

Anonym poster: ff741047ce8d8e4278381bb6c19413d7

Det er ingen varmt vær-garanti i september. Husk også på at veldig mange europeere har ferie i september. Du unngår kanskje hordene av skandinaver, men ikke av turister.

Oversikt over hva som skjer finner du her: http://www.visitlondon.com/search/events

Anonym poster: e97aae20356006a8457d993c4d4ae1d7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...