Gå til innhold

sex på gardermoen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som vet om bra steder å ha sex på gardermoen?

ja, det er snakk om at vi har vært litt lenge borte fra hverandre :laugh:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er da flere hoteller der?

Anonym poster: e8efeecdd85a3d4ce300797006489f29

• Liker 4
Skrevet

Toalettene må vel være eneste avlukkede stedet dersom du ikke har muligheten til å komme deg inn til hvor ansatte holder til i pauser kanskje...

Eller om du har såpass baller at dere bare setter dere ned med masse bagasjer og tepper og bare har softcore sex midt i vente-arealet xD

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

har høyrt rykter om at toaletta nede i kjellaren lengst til venstre (med ankomsthallen i ryggen) er ein grei plass :sjenert:

Skrevet

har høyrt rykter om at toaletta nede i kjellaren lengst til venstre (med ankomsthallen i ryggen) er ein grei plass :sjenert:

Jaaaa. Rykter... happy-i-see-what-you-did-there-(clean)-l.png

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det har faktisk jeg også "hørt"..... :sengekos:

Anonym poster: 1dc3fdaffecc438600fe3dd5a8978c02

Gjest Naria
Skrevet

Kvalitetssex på et toalett? Hvis det virkelig er så krise hadde jeg tatt inn på et hotell.

• Liker 3
Skrevet

Jaaaa. Rykter...

:plystre:

Skrevet

Kvalitetssex på et toalett? Hvis det virkelig er så krise hadde jeg tatt inn på et hotell.

Aldri vært så forelska og kåt at man bare MÅ ha hverandre så fort som mulig? Å jo da, man kan ha svært deilig sex på et toalett ^-^

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt at det er kamera på alle toalettene... Hilsen hun som hadde sex på handicaptoalettet mens en kompis jobbet på Gardermoen...

Anonym poster: 3b330bb8b213ff5e2d73fc4a72785eaf

• Liker 8
Skrevet

Jeg har hørt at det er kamera på alle toalettene... Hilsen hun som hadde sex på handicaptoalettet mens en kompis jobbet på Gardermoen...

Ikke inne på selve toalettet nei. Hva så om en sikkerhetsvakt ser at man går inn i båsen sammen? Lite sannsynlig er det også.

Gjest Naria
Skrevet

Aldri vært så forelska og kåt at man bare MÅ ha hverandre så fort som mulig? Å jo da, man kan ha svært deilig sex på et toalett ^-^

Jo, og jeg har også hatt sex på litt orginale steder, riktignok aldri på et toalett, men det har aldri vært veldig bra sex.. Skikkelig god sex kan jeg kun ha i komfortable omgivelser, hvor jeg kan slappe helt av. Men folk er jo forskjellige.

• Liker 1
Skrevet

Ikke inne på selve toalettet nei. Hva så om en sikkerhetsvakt ser at man går inn i båsen sammen? Lite sannsynlig er det også.

amatører brukar båser! har høyrt rykter om at handikaptoalettet er best...

Skrevet

hvem sier noe om kvalitetssex? det er bare snakk om å dempe litt kåthet før vi drar hjem og fortsetter der.

Skrevet

amatører brukar båser! har høyrt rykter om at handikaptoalettet er best...

Handikaptoalettet på Oslo S er veldig greit sa en kompis...

AnonymBruker
Skrevet

Han hadde sett oss pule. Kunne si hvilke stillinger og alt. Jeg hadde ikke sagt noe til han, og han kjente ikke han jeg pulte med, så enten er han jævlig god å gjette eller så er det kamera der.

AnonymBruker
Skrevet

Han hadde sett oss pule. Kunne si hvilke stillinger og alt. Jeg hadde ikke sagt noe til han, og han kjente ikke han jeg pulte med, så enten er han jævlig god å gjette eller så er det kamera der.

Det er jo ikke lov å filme noen som sitter å driter da, så dette stemmer helt klart ikke ;) At det er kameraer ved vaskene eller noe kan godt være. Og bare så det er sagt, så er det litt begrenset hva slags stillinger man kan ha på en dass hvis man ikke vil ligge særlig mye på gulvet.

Anonym poster: 4be7b7230e570718ff9f2f99241db33c

Skrevet

Sex offentlig er oppskrytt, bare sånn at du er klar over det :)

• Liker 1
Skrevet

Handikaptoalettet på Oslo S er veldig greit sa en kompis...

ja, ei veninna sa det til meg og....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...