Miranda Skrevet 29. mars 2004 #1 Skrevet 29. mars 2004 Etter at det har vært spenning i luften i lengre tid har jeg nå bestemt meg for å endre strategi, - jeg vil legge om stilen til å være den forførende Så er bare problemet, - hvordan?? Jeg tror humor i blandet er en god ting, - så lenge det blir direkte nok. Det har vært så mye tolke-tolke signaler, - og av og til litt mer direkte, begge veier. Men her stopper det så. (Motet har sviktet :oops: ) Jeg vet hvordan forføre en mann, - men hvordan forføre en kvinne? :oops:
Gjest Embla s Skrevet 29. mars 2004 #2 Skrevet 29. mars 2004 Nå har jeg ikke prøvd dette, men noen tanker som slår meg likevel; VET du at hun kan tenke seg å bli forført? (at hun er åpen for å ha sex med kvinner)? Har dere snakket om temaet sånn at du vet hvor hun står? I såfall, er det vel bare å tenke hva du selv ville likt? Eller spørre om du skal massere henne? Da etablerer du jo kroppskontakt, og det må vel være en grei start? Lykke til!
Gjest GreenSky Skrevet 29. mars 2004 #3 Skrevet 29. mars 2004 Vel... Ikke prøv den teknikken som en venninne av meg gjorde: Drikke seg full, ta meg på puppene, og mase om vi ikke skulle kline litt. :o Tja.. Jeg tror du er inne på noe med humoren. Og å flørte med blikket. Se intenst på henne, lidenskapelig, men ikke stirring. Flørte-blunke litt kanskje (fremdeles med litt humor når du gjør dette, ellers blir det teit) Være litt mystisk og udefinerbar. Spandere. Bryte "intimsonen" ved å sitte tett intill henne (men ikke for tett heller) Sende flørtete tekstmeldinger. Komme med luftige hint om hva du ønsker. Kle deg feminint, gjerne litt utfordrende men ikke for mye. Ta deg god tid, ikke forhaste deg. Tja, det var hva jeg kom på i farten. Skal se om jeg ikke kommer på noe mer etterhvert. :-)
Miranda Skrevet 29. mars 2004 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2004 Embla: Jeg VET det ikke med sikkerhet, nettop fordi vi ikke har snakket om det. (Hvordan starter man en sånn samtale?) Ikke vet jeg med sikkerhet om hun "er til kvinner" heller. Jeg har det sterkt på fornemmelsen, men selvfølgelig kan jeg ta feil... Jeg får av og til noen blikk som går meg rett til hjertet. Det vært noen lette berøringer, og jeg har også fått noen bekreftende sms´er... (Og hva når hun skrev at hun "tenkte på meg under dynen"? Kan jeg ha misforstått?) Men ingen av oss har gått videre, - men nå vil jeg altså... Hei GreenSky Jeg skal nok la vær med å drikke meg full, ja Takk for alle gode råd, det blir spennende å prøve å føre dem ut i livet
Gjest GreenSky Skrevet 29. mars 2004 #5 Skrevet 29. mars 2004 Hei GreenSky Jeg skal nok la vær med å drikke meg full, ja Takk for alle gode råd, det blir spennende å prøve å føre dem ut i livet Kos deg! Jeg tror foresten at det ikke er så lurt å starte en slik samtale, da det muligens vil ødelegge spenningen...? Det får bli opp til deg, men det er nå hva jeg tenker.
Miranda Skrevet 29. mars 2004 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2004 Kos deg! Jeg tror foresten at det ikke er så lurt å starte en slik samtale, da det muligens vil ødelegge spenningen...? Det får bli opp til deg, men det er nå hva jeg tenker. Forøvrig sitter vi i dette øyeblikket og chatter Ja, jeg skal kose meg så godt jeg kan
Miranda Skrevet 29. mars 2004 Forfatter #7 Skrevet 29. mars 2004 Hun kommer hjem til meg på fredag Frem med sexy tøy og charme Jeg må nok lese gjennom listen din før hun kommer Greeny, som en hurtig repetisjon
Gjest GreenSky Skrevet 29. mars 2004 #8 Skrevet 29. mars 2004 Så bra! Lykke til! Skal du servere mat foreslår jeg noe lett sånn at dere ikke blir søvnige, og en flaske vin til.
Gjest Tone B. Skrevet 29. mars 2004 #9 Skrevet 29. mars 2004 Legg frem en dildo på et sted hun kan se den uten at det blir for åpenlyst, ikke sånn mitt på stuebordet liksom, men at den oppdages. Kanskje hun vil foreslå at dere skal leke litt med den?
Bitte Skrevet 29. mars 2004 #10 Skrevet 29. mars 2004 Så spennende da! Dette må vil holdes oppdatert på! Lykke til!
Miranda Skrevet 29. mars 2004 Forfatter #11 Skrevet 29. mars 2004 Jeg skal nok oppdatere... Håper det blir noe å oppdatere, da Det med dildoen er nok litt for vågalt, tror jeg... :oops: Men jeg vet hun er for Bodypainting (med nougatsmak) Tenkte jeg ville kjøpe et glass i bursdagsgave til henne, når hun fyller år til sommeren
Piglet Skrevet 29. mars 2004 #12 Skrevet 29. mars 2004 Tror du ikke det er litt på samme måte som å forføre en mann? Skape en avslappet, sensuel stemning. Drikke litt vin og kanskje noe fingermat, og lagsomt føre samtalen inn på sexy områder, fantasier o.l. Kanskje dere har samme fantasier, og så... Piglet
Bettan* Skrevet 29. mars 2004 #13 Skrevet 29. mars 2004 Tror nok piglet har oppskriften her. Om dere er single begge to, så er det jo bare å si at feks. "endelig er det snart vår, det har vært så mørt og trist lenge at man virkelig har savnet noen å kose seg med". Så kan man jo følge opp med å si at: "det blir vel ikke noe bedre nå som varmen og kåtheten kommer for full med våren, da vil man vel bare enda mer føle litt nærhet". Om venninnen sier hun er enig, kan du jo litt fleipete si at "kanskje vi to kan hjelpe hverandre?" også ler du litt, mens du venter på reaksjonen hennes. Og dere kan jo kanskje chatte litt mer før fredagen og da kan du jo f.eks. si at du hadde en heftig "drøm i natt" om at du hadde sex med en jente uten ansikt eller noe. Enten spør hun vel da om du drømmer om ha sex med en jente, eller at hun sier at jentesex ikke er noe for henne. Syns forøvrig Tone B. forslag med dildoen var meget spenstig
Miranda Skrevet 29. mars 2004 Forfatter #14 Skrevet 29. mars 2004 Tror du ikke det er litt på samme måte som å forføre en mann? Det er kanskje det? Jeg går bare med en innbilling om at det er vanskligere. Kanskje fordi jeg jo ikke kan være helt sikker på at vi "har de samme interesser"... :oops: Skape en avslappet, sensuel stemning. Drikke litt vin og kanskje noe fingermat, og lagsomt føre samtalen inn på sexy områder, fantasier o.l. Kanskje dere har samme fantasier, og så... Det høres ut som en fin måte, ja... Jeg vet du synes det er på tide jeg tar meg sammen, Piglet... :oops:
Miranda Skrevet 29. mars 2004 Forfatter #15 Skrevet 29. mars 2004 Tror nok piglet har oppskriften her. Om dere er single begge to' date=' så er det jo bare å si at feks. "endelig er det snart vår, det har vært så mørt og trist lenge at man virkelig har savnet noen å kose seg med". [/quote'] Vel, hun er single og jeg er gift. (Men jeg har en mann som støtter meg i dette, heldigvis). Jeg skulle ønske jeg kunne være så direkte som du foreslår, Bettan...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå