AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Hei! For rundt ett år siden kom jeg over en nemi-tegneserie. Jeg leter etter den nå, og klarer ikke å finne den! Den er veldig kort, bare 6 ruter.. og på den ene siden var det tre bilder som beskrev en ulveflokk som var fri og vokste opp ute i naturen, på den andre var det ulver som fanget og flådd og en dame som hadde på seg pelsen etterpå. Under sto det: "Det er veldig forksjellige syn på hva som er vakkert i livet" Husker ikke om det var AKKURAT det som sto, men noe sånt. Leter etter det bildet , og trenger det veldig akkurat NÅ, ettersom jeg er en aktiv pels-motstander og skal bruke det til en kampanje. Kan noen hjelpe?? Leter også etter andre bider som kan være insprirende innenfor det emnet. Hvis noen av dere har den tegneserien, eller noen andre bilder, så vær så snill og post det :D eller send det på mail til meg: [email protected] Legger med et eksempler på slike bilder jeg er ute etter. Anonym poster: f7af26d61543f2ef97cf298047e1f2e0 Anonym poster: f7af26d61543f2ef97cf298047e1f2e0
Gjest FiskenBlub Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Så gjennom mine blar og fant ikke Synes jeg husker at et Nemi blad også hadde bilde av en dame som hadde et reve lik (uten hud og pels) rundt halsen.
Rainbow Skrevet 5. april 2013 #3 Skrevet 5. april 2013 Noen delte det på Facebook nettopp, var det denne du så etter?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #4 Skrevet 12. april 2013 Noen delte det på Facebook nettopp, var det denne du så etter? Ja, det var akkurat det jeg så etter! :D tusen takk! Anonym poster: f7af26d61543f2ef97cf298047e1f2e0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå