Noht Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 okei, i helga var jeg på date med en kar jeg datet litt for 2 år siden, ting glei ut og vi bare var venner, vi lå aldri sammen da. nå var jeg hos han på film kveld og det ene førte til det andre, vi har fin kjemi, MEN når det kom til akten, var det hele så merkelig.. han viste NULL følelser, altså.. ikke noe nytelse, eller kjærtegn eller noe, han lagde ikke noe lyder heller.. det hele var skummelt, han var musestille og det hele var pinlig.. selv om selve akten ikke varte særlig lenge føltes det ut som om hele greia varte i timesvis, på et punkt tenkte jeg.. bli ferdig.. hva i alle, han var som en robot.. hele greia var sånn.. merkelig.. har noen andre opplevd dette før? vet dere hva det kan komme av?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 okei, i helga var jeg på date med en kar jeg datet litt for 2 år siden, ting glei ut og vi bare var venner, vi lå aldri sammen da. nå var jeg hos han på film kveld og det ene førte til det andre, vi har fin kjemi, MEN når det kom til akten, var det hele så merkelig.. han viste NULL følelser, altså.. ikke noe nytelse, eller kjærtegn eller noe, han lagde ikke noe lyder heller.. det hele var skummelt, han var musestille og det hele var pinlig.. selv om selve akten ikke varte særlig lenge føltes det ut som om hele greia varte i timesvis, på et punkt tenkte jeg.. bli ferdig.. hva i alle, han var som en robot.. hele greia var sånn.. merkelig.. har noen andre opplevd dette før? vet dere hva det kan komme av? Nei, har aldri opplevd det, men det jeg vet er at alle uttrykker seg forskjellige når de har sex. Anonym poster: df49bf63034a523bc35e6ac5db15e756
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Nei, har aldri opplevd det, men det jeg vet er at alle uttrykker seg forskjellige når de har sex. *boinki-boink-nøøøø-pssst* Anonym poster: 7eaa5692ea88170a23c61be7a3749c08
Tidus Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 Kanskje det var pity-sex fra hans side? Han ville ikke si nei for å fornærme deg og ødelegge vennskapet... Ble du skremt nå? Hah. Neida, han er bare rar...
Noht Skrevet 3. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2013 Ble du skremt nå? Hah. Neida, han er bare rar... ja litt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå