Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest lekebøll
Skrevet

Jeg vurderer å skjære meg opp litt - ta en liten tatovering.

Får mark av det ordet, det høres så harry ut - men dog. :tunge1:

Hvor i Oslo finner jeg en dyktig tatovør?

Og hva ligger prisene på?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Tusj tattoo i Møllergata(?)

De tegner for alle kundene sine.Sambo betalte 1500,- for en som er ganske liten.

Gjest lekebøll
Skrevet

Takk!

"Kunst med puls" ser bra ut.

Men vet dere om alle tar imot motiver kunden selv har, eller bruker de kun egne tegninger?

Jeg skal ha et motiv som er tegnet til meg.

Den blir også cirka 2 x 4-5 cm. cirka. Cirka-pris?

Gjest Sinicola på jobb
Skrevet
Takk!

Men vet dere om alle tar imot motiver kunden selv har, eller bruker de kun egne tegninger?

Har tegnet både min egen og sambo sin, tror alle tar imot motiver.

Kommer an på hvor du tar den selvfølgelig, men jeg betalte 1300,- for min på Starlight i Drammen, litt større den du skal ha.De er forresten superflinke der :)

Skrevet
Takk!

Min ble tegnet til meg. Først pratet jeg litt med tatovøren og så tegnet han noen forslag. Min er ganske stor, tok 4 timer og kostet meg 3000 kr. Du må kanskje regne med en timepris på 750 kr? Kanskje din vil koste ca 1000 kr?

Gjest Marmara
Skrevet

Min ble tegnet til meg. Først pratet jeg litt med tatovøren og så tegnet han noen forslag. Min er ganske stor, tok 4 timer og kostet meg 3000 kr. Du må kanskje regne med en timepris på 750 kr? Kanskje din vil koste ca 1000 kr?

Hvor stor er din? Skal få meg en snart jeg også og det hadde vært fint å vite ca pris... Min skal være ensfarget svart og relativ enkel, men må ha litt tegnehjelp... ca 10*15 cm...

Skrevet

Hvor stor er din? Skal få meg en snart jeg også og det hadde vært fint å vite ca pris... Min skal være ensfarget svart og relativ enkel, men må ha litt tegnehjelp... ca 10*15 cm...

Min går fra skulderblad til skulderblad (rettelse etter å ha sett på bilder av ryggen min: den går fra skulder til skulder) og dekker området over BH-stroppen til halsen (viser ikke i vanlig T-skjorte). Motivet er vinblader/eføyblader som er prikket, og det er symmetrisk om midten - V-formet kan du si.

Hvis du ikke har vurdert prikketeknikken og skal ha store områder tatovert så kan prikketreknikken anbefales. Mindre belastning for huden + kontrastene blir mindre med årstidene & hudfargen.

Skrevet
Veronal, hva er prikking?

Prikking er når det i stedet for å tatovere et område på huden hel-svart tatoverer området ved å prikke det svart. Se på www.kunstmedpuls.no - de fleste tatoveringene der er med prikketeknikk.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ville instinktivt sagt "glem Oslo, ta båt eller Buss til København og Kunsten på Kroppen", før jeg sjekket ut Kunst med Puls. Samme teknikk og omtrent samme strek, men synes fremdeles at danskene er litt flinkere til å tegne motivene.

Sist jeg kontaktet dem, skulle de ha 4000 for en heldags-session.

• 3 måneder senere...
Skrevet
Jeg holder en knapp på Eric og Marianne Sundby på Kunst med puls. :)

Der tok jeg min, og ble kjempefornøyd! De er utrolig hyggelige også!

Skrevet

Tatoveringene hos Kunst med puls var utrolige. Likte spesielt godt den rokken. :)

Catzy

Skrevet

jeg ville enten dratt til Drammen eller Lillestrøm, nå husker jeg jaggu ikke hva de heter engang.... :roll: har tatt begge mine i Drammen hos Tony, Starlight Tatto heter det i Drammen ja!! og Odins Tatto tror jeg i Lillestrøm.

Går ikke andre steder jeg.

Har tatt begge mine i Drammen, prisene kan sikkert fås billigere, men for meg er det viktigere å føle at jeg er på rett plass fremfor hva det koster. (mine har kostet henholdsvis 1200 og 1500,- mener jeg å huske, og de var større en den forespurte størrelsen)

Har du tatt nå da Lekebøll?

Gjest Anonymous
Skrevet

For all del IKKE tatover deg i Munkegata. De har skikkelig dårlig rykte på seg i bransjen, og sett mye dårlige tatoveringer de har gjort. Mange tatovører som har måttet rette opp dårlig arbeid etter dem.

Det hjelper ikke at de i munkegata er billige når du får et dårlig produkt. Er ikke akkurat det samme som å kjøpe et klesplagg man kan levere tilbake.

Tony på Starlight er utrolig flink, og det samme er kunst med puls.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...