Gå til innhold

Blonde jenter og seksuell tiltrekning

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

nå er jeg litt forvirret og må bare skrive et innlegg for å få avklaring på en sak. Jeg er en etnisk norsk jente med blondt hår som har falt for en mørk gutt (Pakistaner). Problemet er at jeg har prøvd å få ham til å bli sammen med meg, men han bare avviser meg på en høflig måte. Min erfaring med norske gutter er veldig annerledes og jeg ble overrasket da den pakistanske gutten fortalte meg at han føler ikke tiltrukket av blonde jenter. Han sier at han vil ikke såre meg, men sannheten er at hans drømmedame er en jente skal være brunette. Han elsker jenter med brunt eller svart hår og brune øyner. Han syns at blonde jenter er turn off. Jeg ble veldig skuffet og fornærmet av hans uttalelse, men syns det er greit at han er ærlig. Han sier at det ville være umoralsk av ham å bare ligge med meg, og senere dumpe meg for en brunette. Ergo foretrekker han å avvise meg på en høflig måte.

Nå lurer jeg på om er brunetter mer seksuelle tiltrekkende enn oss blondinner? Hvorfor er mørke gutter så opptatt av å bli sammen med mørke jenter?

Håper på kontruktive tilbakemelding.

På forhånd takk.

Anonym poster: 731760c92e89e73cf7e413edc760aaee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på det samme

Anonym poster: ad4f0d333119ed986b8eb93330694b87

Skrevet

Hva en gutt liker er helt individuelt. En liker brunetter mens kanskje broren liker blondiner.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Føler blond og brunnette er sånne trender som kommer og går, mannfolka følger bølga.

Anonym poster: 6c802d50f0eb7bda1968ab1c97ca6783

Skrevet

Tror det er individuelt, noen liker blonde, noen liker brunetter, noen liker rødhårede. Og noen driter i hårfargen :) som meg selv

• Liker 1
Gjest Riskjeks
Skrevet

Han er ikke interessert rett og slett. Hadde han virkelig likt deg, hadde han vel gitt f... i hårfargen din. Det gjør i alle fall alle "normale" folk. Mange kan selvsagt ha en preferanse for lyst/mørkt/rødt hår, men hvis preferansen er så sterkt at man konsekvent avviser alle andre, er det noe galt med den personen - ikke dem han(eller hun) avviser! Vær glad du slipper en så overflatisk mann spør du meg...

• Liker 8
Gjest Elseby13
Skrevet

Like barn leker best?

I stedenfor å henge deg opp i dette, bør du være glad for at han var høflig og ærlig.

Kom deg videre.

Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Det jeg liker med brunetter er at de som regel er mer gyllende i huden også. Syns den der snøhvite huden blondine går rundt med ikke er spesielt tiltalende, og om de har farge så ser det så tilgjort ut og passer dårlig med hårfargen. De klarer ikke få den karamellbrune, tiltalende fargen over seg som brunettene gjør. Blondt er egentlig ufattelig kjedelig, med mindre det er litt freshere farga platinablondt.

• Liker 1
Skrevet

Det er nok av eksempler på mørke menn som faller for lyse jenter;)

At han her liker mørke jenter best, er vel bare hans smak, hverken mer eller mindre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vel, det er ikke noe fasitsvar for hvorfor en pakistansk gutt ikke faller for en blond skjønnhet. Det kan hende at bakenforliggende årsak er noe helt annet, og han bare bruker blondt som en unnskyldning. Du må ikke ta deg nært av dette og heller finne deg en blond gutt. Det er mange kjekke blonde gutter også der ute, så du kan bare velge og vrake.

Jeg kan forstå at han liker brunetter, siden det er så pene pakistanske og indiske jenter der ute...uansett bør du sette pris på at han er ærlig mot deg og ikke intressert i et ligg. For han kan uten problem utnytte denne situasjonen, noe han bevisst ikke gjør. En ordentlig gentleman :blomst:

Anonym poster: 9cb2f8aa54001ad2aff9f3c8fa70650c

AnonymBruker
Skrevet

Vel, det er ikke noe fasitsvar for hvorfor en pakistansk gutt ikke faller for en blond skjønnhet. Det kan hende at bakenforliggende årsak er noe helt annet, og han bare bruker blondt som en unnskyldning. Du må ikke ta deg nært av dette og heller finne deg en blond gutt. Det er mange kjekke blonde gutter også der ute, så du kan bare velge og vrake.

Jeg kan forstå at han liker brunetter, siden det er så pene pakistanske og indiske jenter der ute...uansett bør du sette pris på at han er ærlig mot deg og ikke intressert i et ligg. For han kan uten problem utnytte denne situasjonen, noe han bevisst ikke gjør. En ordentlig gentleman :blomst:

Anonym poster: 9cb2f8aa54001ad2aff9f3c8fa70650c

Men hun liker da åpenbart mørke gutter, hvorfor skal hun finne seg en blond?

Anonym poster: be22a4dfae55eb5c812d4372b6c49de2

AnonymBruker
Skrevet

Eh. Du ble avvist på en høflig møte, med forklaring og hele pakken; likevel henger du deg opp i at du ble avvist? Høres ut som en som er litt for vant til å få alt du peker på? Bare spør.

Som noen har skrevet, menn liker forskjellige ting. Jeg synes også blonde jenter ser "kjedelige" ut ved siden av brunetter. Smaksak det.

Anonym poster: 874d383303c1c327443c257a530eebfc

• Liker 9
Gjest Cytosin
Skrevet

Dersom en møter noen en virkelig liker, så tror jeg ikke en vil utelukke personen på grunn av noe så overfladisk som hårfarge. Sannheten er at han ikke er nok interessert i deg, hadde nok ikke hjulpet om du hadde hatt mørkt hår.

• Liker 3
Skrevet

Si meg, har du aldri vært i Spania, Hellas, Tyrkia, eller liknende? Guttene der er ville etter blondiner fordi de er sjeldne.

Personlig bryr jeg meg ikke om hårfarge. Har hatt dem alle, og det er ingen forskjeller på grunn av håret i alle fall.

Han fyren her er for det første en idiot som sier noe sånt. For det mener han ikke. Bare vent så ser du han snart sammen med ei annen blondine... Typisk enkelte mennesker å ikke bare si rett ut at han/hun ikke liker deg.

Men han er nå ærlig om at han ikke liker deg godt nok uansett årsak. Så gå videre.

(PS: dama mi er blond, og er den beste jenta jeg har møtt!)

Skrevet

Si meg, har du aldri vært i Spania, Hellas, Tyrkia, eller liknende? Guttene der er ville etter blondiner fordi de er sjeldne.

Jeg vil ikke si at menn fra Spania, Hellas og Tyrkia er noe spesielt mørke og maskuline. Jeg ser på mørke menn som arabere, persere, afrikanere og pakistanere. Menn fra sør europa er jo sånne biseksuelle eklinger som spiller deilig og barberer hele kroppen sin og smører seg med oljer. Æsj a meg, jeg blir helt kvalm av dem.

Blonde damer har blitt markedsført som billige og dumme. Det er slik media har fremstilt dem og mye av æren går til sånne idioter som han Playboy eieren. Jeg hater at blondinner blir fremstilt på denne måten ute i verden og håper det kan startes et antidiskriminerings kampanje mot blonde jenter.

Han pakistaneren er kanskje redd for at du blir utro og sårer ham, og kanskje derfor han ikke vil ha noe forhold med deg. Enkel løsning er at du farger håret ditt svart. Syns blondinner som farger håret svart ser veldig pene ut.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Smaken er som baken sies det. Jeg hadde ikke basert tiltrekning bare på kropp og utseende, men det er nå meg. Tror ikke man kan bestemme hvem man forelsker seg i.

Endret av Catgirl
Skrevet

Jeg vil ikke si at menn fra Spania, Hellas og Tyrkia er noe spesielt mørke og maskuline. Jeg ser på mørke menn som arabere, persere, afrikanere og pakistanere. Menn fra sør europa er jo sånne biseksuelle eklinger som spiller deilig og barberer hele kroppen sin og smører seg med oljer. Æsj a meg, jeg blir helt kvalm av dem.

Blonde damer har blitt markedsført som billige og dumme. Det er slik media har fremstilt dem og mye av æren går til sånne idioter som han Playboy eieren. Jeg hater at blondinner blir fremstilt på denne måten ute i verden og håper det kan startes et antidiskriminerings kampanje mot blonde jenter.

Han pakistaneren er kanskje redd for at du blir utro og sårer ham, og kanskje derfor han ikke vil ha noe forhold med deg. Enkel løsning er at du farger håret ditt svart. Syns blondinner som farger håret svart ser veldig pene ut.

Det finnes da spanioler og grekere som ser ut som de lett kunne vært fra midt-østen? Tror du bør ta deg en runde på google før du sier noe sånt. Kjenner noen grekere, og de er svært så hårete og kullsvarte i håret også.

Blondiner som farger håret svart ser idiotisk ut. Brunt går an, men svart passer aldri. Da må du farge øyenbryna også, så ser du plutselig ut som en goth chick.

Skrevet

Det finnes da spanioler og grekere som ser ut som de lett kunne vært fra midt-østen? Tror du bør ta deg en runde på google før du sier noe sånt. Kjenner noen grekere, og de er svært så hårete og kullsvarte i håret også.

Blondiner som farger håret svart ser idiotisk ut. Brunt går an, men svart passer aldri. Da må du farge øyenbryna også, så ser du plutselig ut som en goth chick.

Jeg er uenig i deg at spanioler og grekere kommer inn under kategori som mørke menn. Din kommentar er like dum som å si at julenissen er en afrikaner og at en jente fra somalia er også blond.

Jeg vet ikke hvor mye du har reist rundt i verden, men jeg trenger ikke å google for jeg har sett verden med mine øyner og plasserer du en greker ved siden av en araber eller afrikaner vil du se store kontraster i hudfargen. En mørk mann er definitivt mørk, og mer maskulin enn de biseksuelle grekerne du henviser til.....

Jeg personlig har ikke noe imot blondt farge, men bare forteller fakta. I mine øyner er blond jente like vakker som en brunette, men sannheten er at blonde jenter er mer sårbar for stereotype forbildet som den amerikanske Playboy giganten har skapt.

Skrevet

Jeg er uenig i deg at spanioler og grekere kommer inn under kategori som mørke menn. Din kommentar er like dum som å si at julenissen er en afrikaner og at en jente fra somalia er også blond.

Jeg vet ikke hvor mye du har reist rundt i verden, men jeg trenger ikke å google for jeg har sett verden med mine øyner og plasserer du en greker ved siden av en araber eller afrikaner vil du se store kontraster i hudfargen. En mørk mann er definitivt mørk, og mer maskulin enn de biseksuelle grekerne du henviser til.....

Jeg personlig har ikke noe imot blondt farge, men bare forteller fakta. I mine øyner er blond jente like vakker som en brunette, men sannheten er at blonde jenter er mer sårbar for stereotype forbildet som den amerikanske Playboy giganten har skapt.

Herregud for en fullstendig håpløs person du er. Gå å ta deg en bolle. Jeg tør vedde begge ballene mine på at du hadde ikke klart å plukke ut araberne blant 50 bilder med grekere og arabere. Dessuten kjenner jeg personlig en fullblods iraner med lys hud og blå øyne, så stereotypen din kan du stappe en viss plass.

http://www.free-press-release.com/uploads/news/2011/02/15/1297797167_img0.jpg

Det der er en araber, så vet du det...

• Liker 1
Gjest Elseby13
Skrevet

Herlighet så frekke dere er mot hverandre! Hadde dere snakket sånn til hverandre i virkeligheten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...