Gå til innhold

Åh... så lei........


LilleMy

Anbefalte innlegg

Er helt i beg. av 36 uke, og er så lei at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Magen er stor, svaien i ryggen likeså. Jeg er varm, tung, sliten, hormonell, sover dårlig og har skikkelig vondt i ryggen/bekkenet og synes det meste er phyton. Skulle å gjerne født IDAG, til tross for at barnet da vil bli bittelitt prematurt..... Det hadde dog neppe gjort noe, da jordmor allerede har bekreftet at jada, det er enda ett stort barn......

Flere der ute kanskje som ikke synes dette er så fryktelig herlig akkuat nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg lille my, har akkurat født selv.

Men husk den som venter lenge, venter på noe godt.

Lykke til

klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg.. :klem: Det er jammen godt å bli ferdig med det.. Heheh!! Du har heldigvis ikke flere mnd igjen, trøst deg med det om du kan.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er kanskje litt tidlig og føde nå men det var noen her på KG som anbefalte en massajeolje fra Bodyshop. Kanskje du kan prøve den om et par uker. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med dig My, er selv bare i 20 uge og ved hvad som venter, og så i sommer varmen suk og denne gang bliver det vel også en stor baby på mig er allerede lige så stor nu som jeg var med knotte før jeg fødte. Hvis du har lidt penge i overskud så brug lidt på dig selv få en ansigt rens en tur til frisøren eller en spaytanning det hjælper ofte, jeg har oftret en 500 til 1000 kr på mig selv i slutten af svangerskabet da jeg følte mig som værst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Kanskje det er slik (forferdelig kjedelig og tungt og tøft) den siste tiden slik at man skal være enda mer motivert til fødsel og barsel?! Man skal være så fedup av å være gravid at man er supermotivert til det som følger.. Det er min personlige, lille teori i allefall :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen og takk for forståelsesfulle tilbakemldinger. I dag har jeg vært på svangerskapskontroll, og blodtrykket hadde gått ganske mye opp (til 130/90) i forhold mitt vanlige (110-120/60-70). Fikk ikke sjekket urinen da jeg glemte denne, men må tilbake for denne i morgen pluss at de vil måle blodtrykket igjen. Nå har jeg hatt noen tøffe uker i USA rett i forkant av dagens kontroll, og har en helt nye livssituasjon med to stebarn på fulltid (som mistet sin mor mens jeg var i USA), i tillegg til min egen datter på snart 4. Ting kan mao. endre seg seg fort, jeg går fra å være enbarns-mor til å bli firebarns-mor på ca fire uker.... :-? Og ja, dette stresser meg........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uf for mig det var trist, nu håber jeg inderlig at du bliver vel taget imod de nye mands børn, selv blev jeg taget godt imod og Dan og jeg har tilsammen 7 stk hvor af 4 stk kommer til at være hos os. Hårdt arbejde ja og regn ikke med at du kommer til at ha det ryddigt længre *S* uroligt hvordan selv overtøj og sko kan rode *G* og så må du vel også se og ønske dig nogle større gryder.

Rigtig lykke til det skal nok gå så fint, prøv at stress af det er ikke godt for nuket at være for stresset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt hvordan du har det. Selv er jeg bare i uke 29, og er allerede drittlei. Orker ikke tanken på hvordan disse siste ukene skal bli siden jeg er så lei allerede. Jeg kjenner igjen dette her med å være varm, tung, dårlig søvn, vond rygg/bekken pluss at du kan føye til leggkramper og dårlige hofter/knær. Ingen hyggelig situasjon akkurat, men jeg må bare holde ut i 3 måneder til. :)

Du kan jo trøste deg med det at du har ikke så lenge igjen, og når du er kvitt disse plagene sliter jeg med dem enda en stund. :)

Men jeg sender positve tanker til oss begge og så får jeg håep at det hjelper litt.

Lykke til og tenk positivt. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I løpet av de neste par ukene skal jeg prøve å roe ned (blodtrykk i dag var 140/80, urinen var "ren") med noe kroppsterapi av noe slag. God ide Ann :-) . En tur til frisøren skal også presses inn samt en pedicure..... og det skal ikke stå på pengene. Jeg er så sliten og har nå hørt fra helsestasjonen og venner at jeg MÅ stresse ned og ta det med ro, så jeg skal forsøke...... - fra torsdag av :-? .

Også bare håper jeg at jeg føder snart.......

Håper dere andre har ett fint svangerskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...