Gå til innhold

Gave til utdrikningslag, HJELP!


Tullerusk

Anbefalte innlegg

Vi skal ha utdrikningslag for en venninne av oss i helga, der vi alle skal gi henne hver sin gave. Det skal koste max 50 kr.

Jeg trenger mange gode forslag og ideer....

Ellers så vil ikke venninna vår vere med på så mye som er flaut, er det noen som har forslag for hva hun kan gjøre for å få inn noen penger, som ikke er så veldig flaut da! icon_wink.gif

Litt moro må vi jo ha det!

Dette haster litt, så alle forslag mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde verdens beste utdrikningslag på lørdag! Det varte i 19 timer, med overraskelser hele tiden, og ingen dødtid.

Jeg fikk også gaver, og disse hadde sammenheng med tidligere opplevelser. Jeg måtte gjette hvem gaven var fra og hvorfor jeg fikk den.

Jeg fikk en sølvring av min forlover, fordi vi "giftet" oss med sølvringer i 3. klasse, også klarte jeg å miste ringen min! Jeg fikk også en bok om sex av henne, fordi vårt "ekteskap" var sexløst!

Jeg fikk en flytevest av en annen venninne, fordi jeg trenger sikkerhetsutstyr både til lands og til vanns! Grunnen er at jeg brakk ankelen sammen med hennes mann en gang, i tillegg til at jeg blir utsatt for de fleste ulykker og sykdommer icon_frown.gif

En annen venninne ga meg et innrammet bilde av meg og fler venninner fra vi var 8 år.

Håper det kan hjelpe deg litt på vei!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...