Gjest .-L-. Skrevet 2. april 2013 #21 Skrevet 2. april 2013 Jeg lagde min første bruker for 5 år siden? Var gøy å lese tråder, og så ville jeg prøve å forstå damer selvfølgelig 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #22 Skrevet 2. april 2013 Det er jo et stort og svært aktivt forum, med uendelig mange temaer som diskuteres. I tillegg er det vel kanskje spennende å få innblikk i hva kvinner snakker om "seg i mellom". Navnet Kvinneguiden er strengt tatt mer kvalmende enn forklarende. Får 50-/60-tallsassosiasjoner av det. En kvinne som faktisk lar seg lede av artiklene her inne må ha et svært trist og innholdsløst liv. Anonym poster: 9f042bb9ea0d23c4e1b107eb61d43699
Gjest energibånd Skrevet 2. april 2013 #23 Skrevet 2. april 2013 (endret) En kvinne som faktisk lar seg lede av artiklene her inne må ha et svært trist og innholdsløst liv. Anonym poster: 9f042bb9ea0d23c4e1b107eb61d43699 Jeg er ganske sikker på at det er et fåtall av kvinneguiden-brukere som faktisk leser artiklene som publiseres her inne, sikkert derfor de har provokative overskrifter og setter inn bilder av halvnakne kvinner i artiklene, for å lokke leserne til å trykke på disse intetsigende artiklene uten noe som helst substans. Når dette ikke fungerer, så endres overskriftene. Endret 2. april 2013 av s-quark
Eriks Skrevet 2. april 2013 #24 Skrevet 2. april 2013 Havnet her etter et Google-søk, og tittet meg rundt. Når man følger med en stund så ser man at de samme temaene og argumentene går igjen hele tiden, så det er egentlig på tide å komme meg videre. Samtidig er stedet ganske avhengighetsskapende.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #25 Skrevet 2. april 2013 Vi menn er her for å gi forumet et intellektuelt innehold så det ikke bare blir sminke-hvemerslankest-svada. Anonym poster: a1ab95849562da5bfdcef76504021e8c 1
Gjest Skogmann Skrevet 2. april 2013 #26 Skrevet 2. april 2013 Hvorfor er kvinner i arbeid? For å balansere opp arbeidsplassen litt og bidra med alternativt syn på ting. Som nevnt over meg så kan vi menn her på kvinneguiden bidra til å svare på de tingene som ikke har med sminke og...ja, sminke og gjøre. Alt dere måtte lure på, fra trening til natur og vitenskap er vi her for dere til å svare på. Tenk på oss som en ressurs! Neida, bare tuller. Vi er selvfølgelig en gjeng feminiserte homsekladder som drømmer om å bli strap-onna av de deiligste damene her inne.
Gjest Skogmann Skrevet 2. april 2013 #27 Skrevet 2. april 2013 Jeg lagde min første bruker for 5 år siden? Var gøy å lese tråder, og så ville jeg prøve å forstå damer selvfølgelig 90% retarderte 10% fantastiske Det er ALT du noensinne trenger å vite om kvinner. Det samme gjelder for øvrig for kvinner - hva de trenger å vite om menn. Noe mer mystisk er det ikke.
Botch Skrevet 2. april 2013 #28 Skrevet 2. april 2013 Jeg leser KG for å lese interessante tråder og kanskje bli litt klokere og forstå mer om ting. Jeg registrerte meg på KG først og fremst for å kunne åpne vedlegg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå