Gå til innhold

Finne menn som vil vente til ekteskapet?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig å finne noen som vil vente med sex, men godtar å få seg en hustru som har hatt sex?

Anonym poster: d1d8334f457d6cf60c5b4833decb3bc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil få et forklaringsproblem. Hvorfor vente til ekteskapet hvis du allerede har hatt sex?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig å finne noen som vil vente med sex, men godtar å få seg en hustru som har hatt sex?

Jepp! Det gjorde jeg. Var ung og dum, ble kristen og fant en god mann:-)

Anonym poster: 9f0129c07883bec9bc68664691feb5ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vil få et forklaringsproblem. Hvorfor vente til ekteskapet hvis du allerede har hatt sex?

Tenkte kanskje å finne en i samme situasjon. Da vil han jo forstå.

Jepp! Det gjorde jeg. Var ung og dum, ble kristen og fant en god mann:-)

Anonym poster: 9f0129c07883bec9bc68664691feb5ce

Godt å høre. Ønsker å finne en som har samme religion som meg (ihvertfall samme syn på alvorligheten av et ekteskap). Er litt redd for å bli betraktet som "damaged goods" fordi jeg ikke har klart å følge idealet.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Er litt redd for å bli betraktet som "damaged goods" fordi jeg ikke har klart å følge idealet.

Fordi det er det du tenker om han hvis han har gjort det samme?

Anonym poster: a99802ba0572aeb135ae586e5fd7964e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er det du tenker om han hvis han har gjort det samme?

Anonym poster: a99802ba0572aeb135ae586e5fd7964e

Nei. Aller helst vil jeg finne en som ikke er jomfru, for da slipper jeg denne skjevheten i forholdet resten av livet.

TS

Skrevet

Nei. Aller helst vil jeg finne en som ikke er jomfru, for da slipper jeg denne skjevheten i forholdet resten av livet.

TS

Ok, hva er hensikten med tråden da?

• Liker 3
Skrevet

Ok, hva er hensikten med tråden da?

Tenkte akkurat det samme.

Det vil nok ta litt tid, men det er en slik fyr du må finne deg TS. Søk litt på kristne (?) forum. Mener det finnes egne sider for religiøse som vil møte hverandre.

Skrevet

Tenkte kanskje å finne en i samme situasjon. Da vil han jo forstå.

Godt å høre. Ønsker å finne en som har samme religion som meg (ihvertfall samme syn på alvorligheten av et ekteskap). Er litt redd for å bli betraktet som "damaged goods" fordi jeg ikke har klart å følge idealet.

TS

Jeg lukter dobbeltmoral...
Skrevet

Jeg lukter dobbeltmoral...

Les resten av innleggene hennes da, hun ønsker jo å finne en i samme situasjon. Ergo: Ikke dobbeltmoral.

AnonymBruker
Skrevet

Poenget med tråden var å prøve å finne ut om det går an å finne en mann som er i samme situasjon som meg. En som har en fortid og som ikke får sjelesorg over min fortid, men som allikevel har sterke verdier når det kommer til ekteskap. Om jeg gifter meg, så er ikke skilsmisse et alternativ (med mindre det finnes SVÆRT tungtveiende grunner).Tror ikke kristendate.no er noe for meg...TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...