Gjest Poirot Skrevet 28. mars 2004 #1 Skrevet 28. mars 2004 Noen som har erfaringer med et slikt bytte? Jeg gikk mye opp i vekt i perioden da jeg begynte med Trinordiol for en del år siden, og det er umulig å ta av, ønsker derfor å bytte. (Men det er jo krise om jeg ender med å gå opp enda mer!)
Lemoni* Skrevet 28. mars 2004 #2 Skrevet 28. mars 2004 Jeg fikk også mange lite flatterende bivirkninger av trinordiol, mens yasmin er den eneste pillen jeg har gått på som jeg ikke følte meg plaget av bivirkninger
Gjest Poirot Skrevet 28. mars 2004 #3 Skrevet 28. mars 2004 Jeg fikk også mange lite flatterende bivirkninger av trinordiol, mens yasmin er den eneste pillen jeg har gått på som jeg ikke følte meg plaget av bivirkninger Hvis du gikk opp i vekt av T, gikk kiloene bort når du sluttet? For sånn som det er nå, så sitter de som støpt når jeg kommer til et visst punkt. (La på meg 15 kg på 3 år). Jeg håper liksom at det skal bli lettere å ta av med et annet merke.
Grooo Skrevet 28. mars 2004 #4 Skrevet 28. mars 2004 Jeg lurer også på det samme Poirot... Har hørt at det ikke skal ha noen innvirknign å slutte med pillene igjen, det man har lagt på seg forsvinner på ingen måte "av seg selv" når en slutter. Det er i alle fall det jeg har hørt, men det går jo ann å håpe på at det er feil...
Gjest Poirot Skrevet 28. mars 2004 #5 Skrevet 28. mars 2004 Jeg lurer også på det samme Poirot... Har hørt at det ikke skal ha noen innvirknign å slutte med pillene igjen, det man har lagt på seg forsvinner på ingen måte "av seg selv" når en slutter. Det er i alle fall det jeg har hørt, men det går jo ann å håpe på at det er feil... Stønn.....
Lemoni* Skrevet 28. mars 2004 #6 Skrevet 28. mars 2004 nå er ikke jeg ekspert på området, men jeg har i alle fall oppfattet det sånn at dersom man legger på seg som en følge av p-piller, er det bare snakk om et par kilo i forbindelse med økte vannansamlinger i kroppen. eller pga økt appetitt. dersom du har gått opp 15 kilo vil jeg ikke tro at det blir lettere å gå de av enn ellers. men det skader jo ikke å prøve yasmin er i alle fall en veldig grei pille. lykke til
Jinx Skrevet 28. mars 2004 #7 Skrevet 28. mars 2004 Jeg gikk ned noen kg da jeg brukte Yasmin! Men jeg blødde hver dag i mange måneder så jeg kuttet dem ut...
Gjest care Skrevet 29. mars 2004 #8 Skrevet 29. mars 2004 Noen som har erfaringer med et slikt bytte? Jeg gikk mye opp i vekt i perioden da jeg begynte med Trinordiol for en del år siden, og det er umulig å ta av, ønsker derfor å bytte. (Men det er jo krise om jeg ender med å gå opp enda mer!) Jeg har gått fra T til J og tilbake til T fordi jeg ikke merket noen forandringer. Men dette kan jo være høyst individuelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå