Skusla Skrevet 28. mars 2004 #1 Skrevet 28. mars 2004 Går i disse dager og venter på kjolen min fra USA. Jeg skal ha den i fargen Diamond white, som er den fargen som er på bildet- Jeg har tenkt å ha Mette-Marit slør til, og i den forbindelse lurte jeg på; Hvor langt burde det være??? Noen som har noen innspill på hva som vil være fint?? Å hvilken tiara burde jeg ha? Sløret skal sitte langt bak på hodet.. Er takknemmelig for synspunkter.. :-) Klem fra Skusla.
Soul Skrevet 28. mars 2004 #2 Skrevet 28. mars 2004 Jeg synes det er peneste når sløret rekker til kanten av kjoleslepet, eller litt lenger. (Jeg hadde også Mette-Maritslør, synes det er stilig :-) ). Tiara har jeg ikke så mye greie på dessverre.
Skusla Skrevet 28. mars 2004 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2004 Hei igjen Takker for svar soul.. :-) Men så lurer jeg på hvilken farge jeg skal ha på det?? Diamond white er vel ikke helt hvitt, men en blanding mellom hvit og ivory tror jeg.. Hmmm.. ikke lett det der gitt..
Arwen Skrevet 28. mars 2004 #4 Skrevet 28. mars 2004 Bestill slør i off white, det er samme farge som diamond white. (har også diamond white kjole)
Soul Skrevet 28. mars 2004 #5 Skrevet 28. mars 2004 Kanskje finnes det slør i diamond-white? Hvis ikke er det lurt å sjekke sløret mot kjolen tror jeg... Usikker på hva som er best av hvitt og ivory jeg :klø: Nei er litt styr alle disse detaljene, men litt moro og da
Pip Skrevet 28. mars 2004 #7 Skrevet 28. mars 2004 Synst denne er søt - kunne kanskje passe til kjolen - ser ut som det er perler på den... Fin kjole forresten! Trur det vil passe fint med chiffonslør. Har du bestemt deg for å ha tiara? Personleg synst eg mange bruder er vel så fine utan, men det kanjo kanskje vere greit å prøve og sjå når du har fått kjolen?
verene Skrevet 29. mars 2004 #8 Skrevet 29. mars 2004 Er off-white/ diamond white det samme som ivory? I så fall ville jeg ikke valgt et helt hvitt slør. Kjolen min er ivory, og jeg skal ha et slør som er såkalt antikkhvitt. Hvitt ble nemlig helt feil, da blir sløret veldig fremtredende syns jeg, og man ser ikke kjolen så godt gjennom sløret. Antikkhvitt derimot ble mer transparent, og man ser detaljene bak på kjolen bedre. Det syns ihvertfall jeg ble veldig fint. :-)
Skusla Skrevet 29. mars 2004 Forfatter #9 Skrevet 29. mars 2004 Hei igjen Takker SÅÅ mye for svar og tips.. :o) Da skal jeg finne ett som er ivory.. Det er så lenge til kjolen kommer ( fikk mail i dag) og jeg vil så gjerne få kjøpt unna litt, spre kostnadene litt... :-) Tiara skal visst mamma kjøpe, så jeg må finne en jeg liker. Den skal være veldig enkel- men den må ha rhinestener... Får sjekke litt rundt- hun hadde visst funnet ett par hun syntes var pene, men jeg tør ikke la henne kjøpe uten at jeg får se de først..
Tyren Skrevet 29. mars 2004 #10 Skrevet 29. mars 2004 Denne tiaraen er søt, eller denne Forøvrig skal jeg innom Kristins i Lillestrøm i morra, så da kan jeg høre på farven på slør for deg. Mener nemlig at venninden min hadde diamond white slør til diamond white MS kjole.
Peluche Skrevet 29. mars 2004 #11 Skrevet 29. mars 2004 Slør: jeg ville ventet med sløret til kjolen kom, jeg. Det er hundretusenmillionertrillioner forskjellige nyanser av ivoryelfenbensdiamondoffwhite og helt umulig å vite om nyansen på sløret klaffer med kjolen uten å sammenligne det "live". Det kan gå, men sløret og kjolen kan også brekke i nyanser som slett ikke passer sammen og det vil du ikke Da blir du kanskje sånn:
Gjest MrsL Skrevet 29. mars 2004 #12 Skrevet 29. mars 2004 ..........og jeg tror kanskje kjolen hadde passet best uten slør, men med tiara...........
Skusla Skrevet 27. april 2004 Forfatter #13 Skrevet 27. april 2004 Hei hei Takker for alle svar... Bedre sent enn aldri ( litt lenge siden jeg var innom den... ) Skal vente til kjolen kommer jeg.. Men slør skal jeg ha. Har alltid drømt om å ha det til kjolen, så jeg får se. Blir det HELT feil kommer jeg til å revurdere det men det er ikke sikkert. Ett enkelt ett blir nok ok...
Tyren Skrevet 27. april 2004 #14 Skrevet 27. april 2004 Har helt glemt å svare deg som jeg sa at jeg skulle... Venninden min hadde ivory farget slør til sin diamond white farvede kjole, dette ble anbefalt fra brudebutikken også. Tror at det kanskje hadde blitt finere med ett chiffon slør til, men det er nå min mening da :-) Tiara av en enkel type kan du godt ha til
Lullu Skrevet 28. april 2004 #15 Skrevet 28. april 2004 Ja, tror det blir pent med slør til kjolen din jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå