AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Om man går fra dame til mann(fysisk) går det da an å få en penis som fungerer ordentlig? Anonym poster: ba255b4261af545fd95372a8f19434b4
Muzak Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 Kort forklart: Klitoris blir til en liten penis av hormonbehandlig, så med en operasjon kan man få en liten (ca.5cm) penis som ser helt naturlig ut og som fungerer som en vanlig penis. Den blir større og hardere ved opphisselse og man får lett orgasme. Det er også en annen operasjon man kan ta og da blir den i normal størrelse, men den ser ikke helt naturlig ut og man får mye arr på kroppen. Den er myk og ikke så veldig følsom, noe som gjør det vanskelig med tanke på sex. Håper det hjalp litt
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 Kort forklart: Klitoris blir til en liten penis av hormonbehandlig, så med en operasjon kan man få en liten (ca.5cm) penis som ser helt naturlig ut og som fungerer som en vanlig penis. Den blir større og hardere ved opphisselse og man får lett orgasme. Det er også en annen operasjon man kan ta og da blir den i normal størrelse, men den ser ikke helt naturlig ut og man får mye arr på kroppen. Den er myk og ikke så veldig følsom, noe som gjør det vanskelig med tanke på sex. Håper det hjalp litt Så den i normal størrelse kan ikke bli stiv? Da kan man jo ikke ha sex? Anonym poster: ba255b4261af545fd95372a8f19434b4
Muzak Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 Så den i normal størrelse kan ikke bli stiv? Da kan man jo ikke ha sex? Anonym poster: ba255b4261af545fd95372a8f19434b4 Den i normal størrelse er laget av hud fra låret eller armen, om jeg ikke husket helt feil. Så den kan ikke bli stiv, nei.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #5 Skrevet 2. april 2013 Den første operasjonen Muzak nevner kalles Metoidioplasty, den andre Phalloplasty. Jeg leste nylig at phalloplasty-penis kan bli stiv ved at den pumpes opp med en liten punpe som blir plassert inne i pungen. Jeg er selv mtf men har desverre ikke fått med meg så mye informasjon rundt ftm operasjonene som er tilgjengelig. Anonym poster: 89d0690a3b959699dfe48e31be2b324c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå